شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 10 آذر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/09/10

فال روزانه یکشنبه 10 آذر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/09/10

فال روزانه یکشنبه 10 آذر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/09/10

فال روزانه یکشنبه 10 آذر 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/09/10

 

فال روز تولد (98/09/10)

 

دوست عزیزی که 10 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با تدبیر، مستقل، فعال و باهوش هستید. شخصیت اجتماعی شما و اشتیاقی که به پذیرفتن افکار و ایده های جدید نشان می دهید باعث می شود جلو تر از دیگران قرار بگیرید و روند پیشرفت سریعی داشته باشید. امسال شما از روابطی که به تازگی برقرار کرده اید بهره های زیادی خواهید برد. اطلاعات گسترده ای که در زمینه ی تجارت دارید به شما کمک خواهد کرد که وارد معاملات پر سودی شده و کارهای جدیدی را آغاز کنید که به افزایش اعتبار شما در بازار کار کمک قابل توجهی خواهند کرد. مسلما شما سود بسیار زیادی به دست خواهید آورد، اما ضررهای پیش بینی نشده ای هم خواهید کرد که هر چند بسیار کم هستند برایتان خوشایند نخواهند بود. معاملات ملکی و مسائل حقوقی برایتان بسیار وقت گیر و هزینه بر خواهند بود و تا جای ممکن بهتر است که خودتان را با آنها درگیر نکنید. شما باید امسال توجه بیشتری به سلامتی خود داشته باشید. در این جهت فعالیت هایی مثل یوگا و مدیتیشن هم از لحاظ روحی و هم جسمی کمک زیادی به شما خواهند کرد. مسائل عاطفی شاید تا قبل از بهار به آن خوبی که انتظار دارید نباشند، اما پس از آن اوضاع خیلی بهتر خواهد شد.

z1og_fefdjnd3y7qv

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما امروز فکر می کنید که اگر بر اساس برنامه هایتان عمل کنید همه چیز حتی از آنچه خودتان فکر می کرده اید هم بهتر پیش خواهد رفت، اما بهتر است زیاد به این فکرهایتان اعتماد نکنید. با وجود این که تفکر مثبت شما کمک خواهد کرد تا آینده ی روشن تری داشته باشید، اما در عین حال ممکن است باعث شود دچار خوش خیالی شده و دست به ریسک های خساب نشده ای بزنید که می توانند حتی پیشرفت های اخیرتان را به خطر بیندازند. به توصیه های نه چندان عاقلانه ی دیگران زیاد اعتماد نکنید و تا زمانی که حستان به شما نگفته است که گوش دادن به حرف آنها به نفعتان خواهد بود به هیچ وجه دست به ریسک نزنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

 

کس نیست که افتاده آن زلف دوتا نیست***در رهگذر کیست که دامی ز بلا نیست

چون چشم تو دل می‌برد از گوشه نشینان***همراه تو بودن گنه از جانب ما نیست

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

 

.

z1og_fefdjnd3y7qv

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز شما مصمم تر از هر زمان دیگری هستید و فکر می کنید هیچ چیزی نمی تواند جلوی راه شما قرار گرفته و مانع رسیدن به اهدافتان شود. متأسفانه این احتمال وجود دارد که شرایط به طور کاملا غیر منتظره تغییر کنند و ناگهان شما به این نتیجه برسید که هنوز برای برداشت محصول دانه هایی که پیش از این کاشته بودید آمادگی لازم را ندارید. اگر بخواهید واکنش ها حساب نشده ای از خودتان نشان بدهید و شرایط جدید را در نظر نگیرید بدون شک زمینه را تنها برای شکست خود فراهم خواهید کرد. شاید با در نظر گرفتن شرایط جدید و برنامه ریزی بر اساس آنها ببینید که به این زودی هم به هدفتان نخواهید رسید، اما دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

 

خلوت گزیده را به تماشا چه حاجت است***چون کوی دوست هست به صحرا چه حاجت است

جانا به حاجتی که تو را هست با خدا***کآخر دمی بپرس که ما را چه حاجت است

تعبیر:فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

z1og_fefdjnd3y7qv

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز ممکن است که یک نفر موقعیت هیجان انگیزی را برای شما به وجود بیاورد اما بهتر است که خیلی هم عجولانه سعی در استفاده از این فرصت نداشته باشید. پیش از پذیرفتن آنچه به شما پیشنهاد شده است باید در نظر بگیرید که این کار چه هزینه هایی برای شما خواهد داشت و آیا اصلا توانایی پرداخت چنین هزینه ای را دارید؟ پس از آن هم به بی ثباتی ها و مشکلات احتمالی که این کار می تواند برایتان ایجاد کند خوب فکر کنید. یادتان باشد که هر چند گاهی لازم است برای رسیدن به چیزهای خوب دست به ریسک بزنیم، اما باید ببینیم که در مقابل از دست دادن چه چیزی داریم چه چیزی را به دست می آوریم.

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

 

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر:در کمک و خدمت به دیگران از هیچ چیزی مضایقه نمی کنید. برای دوست خوب جان خود را هم فدا می کنید اما انتظار نداشته باشید دوستانتان هم مثل شما رفتار کنند، زیرااینخصلت شماست. کمی در خدمت دل خودتان باشید و فکری برای درد خودتان بکنید.

z1og_fefdjnd3y7qv

♋ فال روزانه متولدین تیر

شما در هفته ی گذشته اتفاقات غیر منتظره ای را در محل کارتان تجربه کرده اید که باعث شده اند به این نتیجه برسید که نمی توانید به راحتی خودتان را با تغییرات تطبیق دهید و این موضوع باعث شده است که نگران آینده ی خود باشید و به این فکر بیفتید که اقداماتی در جهت رشد و پیشرفت خود انجام دهید. حالا که دارید برای آینده تان برنامه ریزی می کنید بد نیست به فکر ثبت نام در یک دوره ی آموزشی و یا تحصیلی هم باشید. با کمی فکر کردن و برنامه ریزی برای آینده حالتان خیلی بهتر خواهد شد و فردا با انرژی بیشتری سر کارتان باز خواهید گشت. اگر اهل فعالیت های هنری هستید امروز را به هیچ وجه از دست ندهید چون توانایی خلق یک شاهکار را دارید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر

حاصل کارگه کون و مکان این همه نیست***باده پیش آر که اسباب جهان این همه نیست

از دل و جان شرف صحبت جانان غرض است***غرض این است وگرنه دل و جان این همه نیست

تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما به طور ذاتی در هر گروهی که قرار بگیرید مقام رهبری و مدیریت را به خود جذب می کنید و از این توانایی خود هم خیلی لذت می برید، اما امروز دیدن وابستگی بیش از اندازه ی یک نفر به شما و نداشتن استقلال کافی او باعث ناراحتیتان می شود. شاید دوست داشته باشید که دیگران روی شما حساب کرده و به عنوان رهبر و راهنمای خود قبولتان دارند، اما دیدن این که یک نفر دارد بیش از حد به شما می چسبد و مانع حرکت سریع شما و رسیدن به اهدافتان می شود اصلا برایتان لذت بخش نخواهد بود. بهتر است به جای این که واکنش های تندی نسبت به این شخص نشان داده و او را از خود آزرده کنید، کمک کنید تا راهش را به تنهایی پیدا کرده و دست از سر شما بردارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

 

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

z1og_fefdjnd3y7qv

♍ فال امروز متولدین شهریور

شما امروز این توانایی را دارید که تمام فرصت ها و موقعیت های مختلف را بدون از دست دادن تمرکزتان بررسی کرده و بهترین ها را برای خود انتخاب کنید. در حالی که اطرافیانتان نگران آینده شان هستند شما دارید به قدم بزرگ بعدی که می خواهید بردارید و آثاری که روی زندگیتان خواهد داشت فکر می کنید و از تصویری که از آن در ذهنتان ایجاد شده است لذت می برید و به آینده امیدوار هستید. امروز شما قدرت تشخیص اطلاعات به درد بخور از شایعات بی اساس را دارید و می توانید اطلاعاتی که به دنبالش بوده اید را به راحتی جمع آوری کنید. از این فرصت به خوبی استفاده کنید تا بتوانید در روزهای آتی از آنچه به دست آورده اید نهایت بهره را ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

 

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

z1og_fefdjnd3y7qv♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز انگار چیزی دارد در وجود شما جوانه می زند. فشار سنگینی که در چند روز گذشته مجبور به تحمل آن بوده اید بالاخره از روی شانه هایتان برداشته شده است و شما می توانید امروزتان را با خیالی راحت و قلبی شاد بگذرانید. به شما توصیه می کنیم که امروز چه از لحاظ جسمی و چه از لحاظ روحی تا می توانید به خودتان رسیدگی کنید. استراحت کافی داشته باشید، غذاهای سالم و مقوی بخورید و هر کاری که می توانید باعث آرامشتان خواهد شد را در برنامه ی امروزتان قرار دهید. اگر آمادگی کافی داشته باشید بد نیست کمی ورزش و یا حداقل پیاده روی را هم به این برنامه اضافه کنید. در طول هفته ی آینده وقت چندانی برای خودتان نخواهید داشت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

 

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

z1og_fefdjnd3y7qv

♏ فال روزانه متولدین آبان

مروز شما ترجیح می دهید برنامه هایتان را از بقیه مخفی نگه دارید و تا جای ممکن هم از آنها فاصله بگیرید. نه این که بخواهید کار بد یا خلافی انجام دهید و یا فکر کنید آنچه دارید انجام می دهید اشتباه است؛ شما فقط می خواهید با مخفی نگه داشتن کارها و برنامه هایتان اجازه ی دخالت در آنها را از دیگران بگیرید. این که بتوانید بدون هیچ مزاحمی همه ی هوش و حواستان را روی آنچه خودتان دلتان می خواهد انجام دهید متمرکز کنید برای شما از هر کار دیگری لذت بخش تر خواهد بود. چند روز گذشته برای شما نسبتا سخت گذشته اند، سعی کنید از امروزتان نهایت لذت را ببرید و تا می توانید به خودتان استراحت بدهید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

 

اگر چه باده فرح بخش و باد گل‌بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

z1og_fefdjnd3y7qv

♐ فال متولدین آذر

امروز برای شما بسیار آرامش بخش و مطلوب خواهد بود و سطح انرژیتان نیز بالاست. شما پر حرف تر از همیشه شده اید و در هر جمعی که باشید به آن شور و حال مخصوصی می بخشید و همه را با حرف ها و کارهایتان سرگرم می کنید. این جذابیت شما به خاطر شرایط کیهانی فعلی است و در واقع حتی اگر هیچ کار خاصی نکنید هم در چشم دیگران عزیز خواهید بود. اگر شخص غریبه ای در جمع دوستان و خانواده تان باشد خیلی زود به شما جذب خواهد شد و شاید حتی همین موضوع اساس آغاز یک رابطه ی عاطفی بین او و شما بشود. امروز حس ششم شما خیلی خوب کار می کند، پس به ندای درونتان گوش کنید و ببینید شما را به چه راهی هدایت می کند.

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

 

دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما زیاد سر حال به نظر نمی رسید و انگار یک چیزی اعصابتان را به هم ریخته است. شاید به چیزی در مورد خانواده و یا گذشته ی یکی از اعضای خانواده پی برده باشید که روی نگرش شما نسبت به خانواده تان و بحران های موجود در آن تأثیر گذاشته باشد. متأسفانه این موضوع شما را چنان ناراحت کرده است که ممکن است واکنش اشتباهی از خود نشان دهید یا انتخابی کنید که خیلی زود از آن پشیمان خواهید شد. بهتر است پیش از هر تصمیمی خوب فکر کرده و در مورد این موضوع با اعضای خانواده تان صحبت کنید. پیش از هر کاری به عواقب واکنشی که نشان می دهید خوب فکر کنید. وضعیت شما بیش از شرایطی که دارید به تصمیم هایتان بستگی دارد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

 

کنون که بر کف گل جام باده صاف است***به صد هزار زبان بلبلش در اوصاف است

بخواه دفتر اشعار و راه صحرا گیر***چه وقت مدرسه و بحث کشف کشاف است

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

z1og_fefdjnd3y7qv

♒ فال متولدین بهمن

امروز شما تصمیم گرفته اید که زیاد به خودتان سخت نگیرید و این تصمیمتان بسیار به موقع است، چون این اواخر بیش از حد اوضاع را برای خودتان دشوار کرده بودید. لبخند بزنید و فراتر از کارها و فعالیت های روزمره تان بروید و زمینه ی یک تفریح و خوش گذرانی درست و حسابی را برای خودتان فراهم کنید. اگر بخواهید آنقدر زندگی را به خودتان سخت بگیرید که ترجیح بدهید تک تک لحظات اوقات فراغتتان را در خانه و به استراحت بگذرانید دیگر چیزی از زندگی نخواهید فهمید. حداقل آخر هفته ها را به خودتان، عزیزانتان و تفریح کردنتان اختصاص بدهید و اجازه ندهید هیچ چیزی مانع شما شود؛ در غیر این صورت روزی پشیمان خواهید شد که دیگر خیلی دیر است.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

 

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

z1og_fefdjnd3y7qv♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز آسمان زندگیتان آبی و آقتابی شده است و می توانید افق های جدیدی را پیش روی خود ببینید. شما امروز فرصت هایی را در برابر خود می بینید که تا دیروز حتی به آنها فکر هم نمی کرده اید. با این حال فراوانی گزینه هایی که در برابر خود می بینید باعث شده است که تصمیم گیری برایتان دشوار شده و نتوانید به راحتی بهترین راه را برای خود انتخاب کنید. متأسفانه امکان این که بخواهید تصمیم گیری را به تأخیر بیندازید وجود ندارد، پس اگر نیاز به کمک دارید سعی کنید از شخصی که مورد اعتمادتان است مشورت بگیرید، اما تصمیم نهایی را خودتان و با توجه به آنچه ندای درونتان به شما می گوید بگیرید تا بعدا پشیمان نشوید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

 

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

*منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied