شمانیوز
شما نیوز

خواننده مشهور،پس از افشای پرونده جنسی‌ از خوانندگی کناره گیری کرد+عکس

دو ستاره موسیقی پاپ کره جنوبی به جرم تجاوز گروهی و پخش فیلم از رابطه جنسی خود در فضای مجازی از سوی دادگاه این کشور به تحمل مجموعا 11 سال حبس محکوم شدند.

خواننده مشهور،پس از افشای پرونده جنسی‌ از خوانندگی کناره گیری کرد+عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوزبه نقل از گاردین، "جونگ جون یانگ" خواننده و ترانه‌سرای مشهور و "چوئی جانگ هون" عضو سابق گروه موسیقی"FT Island" سال 2016 به اتهام تجاوز گروهی به دو زن تحت بازجویی قرار گرفتند. این دو خواننده متهم بودند که در نقشه‌ای از پیش طراحی شده قربانیان خود را با دارو مسموم کرده و سپس به آنها تجاوز کرده‌اند.

"جونگ" 30ساله ابتدا در بازجویی‌ها منکر این اتهامات شد و گفت هرگونه رابطه جنسی با رضایت طرفین بوده و هیچ اجباری درکار نبوده است. این ادعا در حالی مطرح شد که تصاویری از رابطه جنسی این خواننده پاپ با زنان دیگر در فضای مجازی منتشر شده بود و پلیس کره جنوبی در جریان تحقیقات خود درباره گروه‌های فساد و فحشاء در شهر سئول، موفق به کشف این تصاویر از "جونگ" شد.

به گفته دادستانی سئول، خواننده جوان بدون اطلاع زنان، از روابط جنسی خود با آنها فیلمبرداری کرده و قصد داشته این تصاویر را به سایت‌های پورنوگرافی بفروشد.

با اعلام نتایج تحقیقات پلیس و روشن شدن ماجرا،"جونگ" که راهی جز بیان حقیقت نداشت اتهامات خود را پذیرفت و دادگاه مرکزی سئول این خواننده جوان را به جرم تجاوز جنسی و فیلمبرداری مخفیانه از روابط غیراخلاقی خود، به شش سال زندان محکوم کرد در همین حال "چوئی" نیز به جرم تجاوز جنسی به 5 سال زندان محکوم شد.

پرونده انتشار فیلم غیراخلاقی "جونگ جون یانگ"در حالی در صدر اخبار رسانه‌های سئول قرار گرفته که مردم این شهر با تظاهرات و سر دادن شعار "زندگی من فیلم پورن تو نیست" خشم خود را از اقدام کثیف این خواننده چشم بادامی اعلام کردند.

خواننده هوسران نیز با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، از طرفدارانش پوزش خواست و در پیامی اعلام کرد که خوانندگی را برای همیشه کنار می گذارد.

به گزارش گاردین، در حالی که مجازات تجاوز جنسی در کره جنوبی سه سال است اما بسیاری از منتقدان می گویند 6 سال مجازات کمی برای این دو خواننده است زیرا قربانیان نه شش سال بلکه 60 سال باید  با این عذاب و حس شرمندگی در جامعه زندگی کنند.

گفتنی است در کره جنوبی همانند دیگر کشورهای آسیایی، همچنان نسبت به زنان نگاه سنتی وجود دارد. زنانی که طعمه افراد هوسران شده و فیلم جنسی آنان در فضای مجازی منتشر می شود،با وجود قربانی بودن، احساس شرم عمیق می‌کنند و با انزوای اجتماعی روبرو می شوند.

5293109 (1)

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied