شمانیوز
شما نیوز

نمایندگان داوطلب در حوزه انتخابی بویر احمد و دنا

کهگیلویه و بویراحمد دومین داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یاسوج، مرکز شهرستان بویراحمد و مرکز حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در اولین روز، ثبت نام کرد.

نمایندگان داوطلب در حوزه انتخابی بویر احمد و دنا

به گزارش خبرنگاران شمانیوز و به نقل از ایسنا:"اردوان ایزدپناه" ۵۱ ساله، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق عمومی و برادر اولین شهید تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس، که به نظر می رسد گزینه اصلاح طلبان بویراحمد باشد، داوطلب این دور از انتخابات است. معاون سازمان بازرسی استان البرز مسوولیت کنونی ایزدپناه است.

وی در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر واکنش در صورت رد صلاحیت گفت: دلیلی برای رد صلاحیت خود نمی بینم. اگر برنده انتخابات نباشم یعنی مردم انتخابم نکنند، تمکین می کنم.

ایزدپناه در پاسخ به اینکه با چه شعاری وارد انتخابات می شوید؟ اظهارکرد:  مردم از شعار خسته شده اند و من آمده ام عمل کنم.

همچنین جمشید صفری ۶۰ ساله، یکی از بازنشستگان اداره کل ثبت احوال استان با حضور در فرمانداری بعنوان اولین نامزد انتخابات مجلس در شهرستان‌های بویراحمد و دنا نامنویسی کرد.

گفتنی است که داوطلبان در مدت زمان مشخص شده می توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر اقدام به ثبت نام کنند.

گفتنی است که استان کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای سه حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و گچساران و باشت است و داوطلبان برای ثبت‌نام می توانند با حضور در فرمانداری‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه جهت انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied