شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تور اروپا ارزان

عبارت تور ارزان اروپا اگر شما را برای سفر وسوسه هم نکند به فکر فرو میبرد. ارزان بودن اصلا به چه معناست؟ مگر تور اروپا ارزان هم می شود؟

تور اروپا ارزان

مقصود از تور اروپا ارزان این است که در برخی از زمان‌های سال قیمت بلیط هواپیما و هتل‌ها با کاهش مواجه می‌شوند و این مسئله موجب ارزان شدن تور اروپا نسبت به فصل پر متقاضی تابستان می‌شود. هرچه برای خرید تور اروپا زودتر اقدام کنید با قیمت پایین تری رو به رو می‌شوید و هر چه به تاریخ سفر نزدیک‌تر شوید به دلیل تکمیل شدن ظرفیت هواپیما و هتل، قیمت‌ها بالاتر می‌رود. به علاوه اینکه بسیاری از آژانس‌ها برای ثبت نام زود هنگام تورهایشان تخفیف‌های مختصری در نظر می‌گیرند. آژانس ژیوار هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

غث

 

هزینه ویزا بخش اجتناب ناپذیر در تور اروپا ارزان

سفر به اروپا بدون ویزای شینگن میسر نیست. تمامی کشورهای اروپایی عضو حوزه شینگن بوده و برای ورود به هر یک از آن‌ها نیازمند دریافت ویزا می‌باشید. ارزانترین پرواز و هتل را هم که برای سفر در نظر بگیرید نمی‌توانید از هزینه دریافت ویزا صرف نظر کنید. هر سفارتخانه مبلغ مشخصی را برای صدور ویزا از تمامی مسافران می‌گیرد. پس روی این گزینه تامل نکنید.

 

تور مجارستان زمستانی

برای اینکه سفری ارزان به پاریس شرق یعنی بوداپست داشته باشید زمستان را انتخاب کنید. از لحاظ هزینه هتل و پرواز با قیمت‌های پایین تری نسبت به بهار و تابستان رو به رو می‌شوید. درست است که هوا سرد است و سرما ممکن است آزار دهنده باشد اما ارزش آن را دارد که با برداشتن گرم‌ترین لباس‌ها با کمترین هزینه به مجارستان سفر کنید و با زیبایی‌های آن آشنا شوید. ابدی ترین منظره از رود دانوب و ساختمان پارلمان را در زمستان در حالی که حال و هوای شهر مه گرفته و برفی است خواهید دید. به علاوه اینکه کریسمس بوداپست از جمله مثال زدنی‌ترین شهرهای اروپایی از حیث زیبایی و نور است.

 

حخحخ

 

تور پاریس همیشه جذاب

فرانسه به خصوص شهر پر مخاطب پاریس در همه فصول سال جذاب و دیدنی است. تور پاریس در هر زمانی شگفت زده تان می‌کند. از زرق و برق پاریس نه در گرمای تابستان کم می‌شود و نه در سرمای زمستان. تور پاریس ژیوار تجربه سفری لذت بخش به سرزمین مد، نور و عشق است. دیدن ایفل و لوور از نزدیک به تنهایی مهم‌ترین دلیل برای انتخاب تور پاریس است. حتی کسانی که قبلا به پاریس سفر کرده اند از دیدن زیبایی‌های پاریس سیر نمی‌شوند.

 

قیمت مهمترین فاکتور در انتخاب تور اروپا

برای اکثر مسافران قیمت اولین و مهم‌ترین فاکتور در انتخاب تور اروپا است. همه گردشگران به دنبال مناسب‌ترین قیمت‌اند. شما چه تور مجارستان بخواهید بگیرید و چه تور پاریس قیمت برایتان در اولویت است. اگر به دنبال سفر لوکس نیستید و هتل پنج ستاره مد نظرتان نیست پس با قیمت‌های نجومی هم مواجه نیستید. براساس خدماتی هم که در تورهای اروپایی به شما ارائه می شود نرخ‌های متفاوتی در نظر گرفته می شود. بهتر است با توجه به توقعاتی که از خدمات تورتان دارید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

برنامه ریزی در طول سفر

برای هر سفری که تمایل دارید بروید از قبل مطالعه و برنامه ریزی کنید. پیش از سفر آب و هوای شهر مقصد را نگاه کنید. علاوه بر گشت‌هایی که در برنامه تور اروپا برای شما در نظر گرفته شده است در وقت آزادتان خودتان به مکان‌هایی که از قبل برای رفتن به آن‌ها نقشه کشیده اید، بروید. البته که راهنمای تور شما را به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به مقصدتان راهنمایی می‌کند. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در روزهایی اقامتتان به نوعی صرفه جویی در هزینه‌های تور اروپا محسوب می‌شود به شرط آنکه نقشه شهر را به همراه داشته باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied