شمانیوز
شما نیوز

بارش برف در 4 جاده کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش برف در چهار محور کشور، گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر را دارند حتماً تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

بارش برف در 4 جاده کشور

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ، در خصوص  آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای مرند- جلفا، اسالم- خلخال، پونل- خلخال و آستارا - اردبیل بارش برف جریان دارد. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به بارش باران در تمام محورهای استان گیلان، تصریح کرد: مه‌گرفتگی در ارتفاعات  استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و خراسان رضوی گزارش شده است؛ لازم است رانندگان با سرعت مطمئنه و چراغ روشن رانندگی کنند. 

وی گفت: تردد در محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است. 

سرهنگ رحمانی با اشاره به این مطلب که در حال حاضر ترافیک در همه محورهای مواصلاتی کشور روان است، درخصوص یکطرفه شده محور چالوس طبق روال جمعه‌ها  اعلام کرد: یکطرفه شدن محور چالوس به سمت تهران در دستور کار است؛ اما این محدودیت با توجه به حجم ترافیک و اعلام پلیس راه محلی انجام خواهد شد. 

وی به رانندگانی که قصد سفر به ارتفاعات و محورهای برف‌گیر را دارند، توصیه کرد که حتماً تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته و قبل از سفر از سالم بودن بخاری ماشین و برف‌پاک‌کن  اطمینان داشته باشند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied