شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز دوشنبه 18 آذر ماه

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز دوشنبه 18 آذر ماه
آذری جهرمی: پنجشنبه برای مردم سورپرایز خواهیم داشت

محمدجواد آذری جهرمی در افتتاحیه سومین نمایشگاه شهر هوشمند گفت: خوشحالم هوای تهران امروز پاک است و در یک هوای سالم در این همایش هستیم. سال گذشته تفاهم نامه‌ای با شهرداری امضا کردیم و تلاش کردیم با هوشمندسازی تهران را به شهری سالم، پاک و امن تبدیل کنیم و در این زمینه اتفاقات خوبی در سال گذشته رخ داد. آذری جهرمی ادامه داد: کره زمین را دیگران برای ما به ارثیه گذاشته اند و ما هم باید برای آیندگان خود به امانت و ارث بگذاریم. وزیر ارتباطات افزود: در روز پنجشنبه یک سورپرایز برای مردم خواهیم داشت که از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

divider1 پلمپ باشگاه ورزشی مختلط در خیابان فرشته + تصاویر

باشگاه ورزشی مختلط در حوالی خیابان فرشته تهران پس از دریافت گزارش مردمی در بستر سامانه دادسرای جرائم امنیت اخلاقی تهران(ارشاد) ودرخواست پیگیری ویژه به دستور مرجع قضایی، توسط پلیس امنیت اخلاقی تهران پلمب و متصدیان آن بازداشت شدند.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1استیضاح زنگنه سیاسی است نه کارشناسی

حسین مرعشی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت:امضاکنندگان استیضاح وزیر نفت، چون جناحی نگاه میکنند و نمیخواهند سراغ وزرای نزدیک به خود بروند، آقای زنگنه را تنها گیر آوردند و ایشان مظلوم ماجرا شده است. استیضاح زنگنه صرفا سیاسی و انتخاباتی است. مواردی هم که به عنوان موضوعات استیضاح آقای زنگنه از جمله پالایشگاه سازی و ... عنوان شده، بهانه گیری است. در دوره اخیر وزارت آقای زنگنه تولید گازایران در پارس جنوبی از قطر پیشی گرفت و در این دوره بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب گاز روزانه به تولید ایران اضافه شده است؛ پالایشگاه خلیج فارس تکمیل و راه اندازی شد و برای اولین بار در ایران مازاد بر نیاز کشور تولید بنزین داریم. در این شرایط تحریم باید به کسانی که پروژه‌ها را تکمیل کردند مدال بدهند؛ اما ایران است و دلواپسان و تنگ نظری و بی انصافی. 

divider1تعطیلی مدارس سه شنبه 19 آذر

در این خبر مدارسی که به دلیل برودت هوا و جلوگیری از شیوع آنفولانزا و یا آبگرفتگی تعطیل شدند را مشاهده می‌کنید.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید 

divider1بودجه نهاد ریاست جمهوری ۱۴۲درصد افزایش یافت

ارقام لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ توسط دولت اعلام شده است که برخی از ارقام این لایحه مربوط به هزینه‌کرد هیئت دولت و دستگاه‌های تحت نظر آن است. بودجه هیات دولت در سال ۱۳۹۸ بر اساس دو ردیف اختصاص یافته از ۱۲۴ میلیارد تومان به ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است. از سویی دیگر هزینه‌های غیرضروری از ۷۰ میلیارد تومان به ۶۸ میلیارد تومان کاهش یافت که در مجموع بودجه نهاد ریاست‌جمهوری ۱۴۲ درصد افزایش داشته است.

divider1

جزئیات صدور رتبه بندی معلمان تا 45 روز دیگر

معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه کمتر از ۴۵روز دیگر احکام معلمان براساس نظام رتبه‌بندی اصلاح می‌شود، گفت: نیروهای اداری فعلاً تا مهر ۹۹ مشمول رتبه‌بندی می‌شوند.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

divider1سخنگوی دولت: برنامه‌ای برای قطع اینترنت نداریم

ربیعی درباره برخی گمانه زنی‌ها در مورد اینترنت ملی گفت: با وجود آنکه بسیاری این موضوع را پیگیری می‌کردند، اما دولت مخالف چنین طرحی است؛ نمی‌توانیم و اعتقادی به این طرح نداریم و بنای دولت جزیره کردن ایران در دنیا نیست.

divider1واکنش بازیکنان استقلال به رفتن مربی تیمشان در اینستاگرام

​بازیکنان استقلال با انتشار مطالبی در فضای مجازی به اتفاقات و حواشی پیش آمده تیم‌شان واکنش نشان دادند.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید 

divider1حملات تند جلیلی به روحانی

جلیلی با ببان اینکه برخی مسائل تکرار می‌شود در حالی که اساس ان اشتباه است، گفت: می‌گویند ما ذیل فصل هفت منشور ملل متحد بودیم. این غلط است.سعید جلیلی بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست «عدالت اجتماعی؛ از آرمان تا واقعیت» که به مناسبت روز دانشجو در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با بیان اینکه ما ذیل فصل هفت منشور ملل متحد بودیم. این غلط است. ما ذیل بند ۴۱ فصل هفتم بودیم. امریکا پیش‌نویسی تهیه کرده بود که بین کشور‌ها درباره بودن ایران ذیل فصل هفتم باشد. در نهایت قرار شد ایران ذیل بند ۴۱ یعنی یک بند فصل هفتم باشد. ذیل بند ۴۱ بودن با فصل هفتم بودن خیلی از نظر حقوقی خیلی فرق می‌کند.عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برخی می‌گویند ما از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل بیرون آمدیم. این هم از همان حرف‌های غلط است، یادآور شد: اگر بیرون آمدیم چرا قطعنامه ۲۲۳۱ ذیل بند ۴۱ است؟ می‌گویند ما پنج قطعنامه را از بین بردیم. اگر لغو شده چطور براساس مکانیزم ماشه برمی‌گردد. کسی آمده و زیر میز زده است. بار‌ها تاکید شد از بند ۲۶ و ۳۶ برجام عمل کنید، اما یکسال طول کشید. می‌گویند ما صبر راهبردی کردیم. صبر راهبردی یعنی صبر شما موجب عقب‌نشینی طرف مقابل شود نه آنکه سه کشور بگویند ایران به همه تعهداتش عمل کند.

divider1اینترنت و اینترانت در گیلان فردا 5 ساعت قطع می شود

شرکت مخابرات استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۹/۱۹، اینترنت و اینترانت ۵ ساعت در گیلان قطع می‌شود.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید 

divider1

اعتراف ضرغامی به دریافت ۹۴۷ میلیون دلار توسط سازمان صدا و سیما

رئیس پیشین سازمان صدا و سیما:اولین بار کلمه گم شدن ۹۴۷ میلیون دلار را به عنوان کار خطای مالی شنیدم آنهم از زبان آقای رئیس‌جمهور، درست در مقطعی که مساله پرونده برادر ایشان به نتیجه رسید و حکم قضایی صادر شد. قرینه محذوف ایشان این بود که جای این که برادر من را بگیرید به سراغ نهادی بروید که ۹۴۷ میلیون دلار گرفته است. این مبلغ ظرف مدت چهار سال برای هزینه‌های ارزی صدا و سیما اختصاص پیدا کرد که در هشت قسط از طرف بانک مرکزی که آخرین قسط هم در دوره خود آقای روحانی بود، داده شد. /خبر آنلاین

divider1

بانک پارسیان استخدام می کند + جزئیات

گروه پارسیان در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را در شعب تهران و شهرستان، از بین داوطلبان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی ، مصاحبه و سایر مراحل مربوطه تامین نماید.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید 

divider1چه تعداد پناهنده مجاز در ایران زندگی می‌کنند؟

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور:در حال حاضر ما در کشور بیش از ۱.۵ میلیون پناهنده مجاز داریم که با شرایط مختلف در سرشماری شرکت کردند که مشغول دریافت خدمات هستند. /ایسنا

divider1

فرهاد مجیدی سرمربی جدید استقلال شد؟ + جزئیات

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مقابل دوربین تلویزیونی درباره شرایط فعلی این باشگاه توضیح داد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید 

divider1

درگیری در مجلس بر سر آخرین نطق پروانه سلحشوری
نطق پایانی پروانه سلحشوری نماینده تهران در مجلس غوغایی به پاکرد و نمایندگان مخالف تا دقایقی با داد و فریاد درباره این نطق صحبت می‌کردند. نطق سلحشوری به پایان نرسیده، کم کم تحرکات برخی چهره‌های تندرو در اعتراض به او شروع شد و با فریاد خواستار خاموش کردن میکرفون نماینده زن تهران شدند. حتی وقتی که سلحشوری صحن مجلس را ترک کرده بود، نصرالله پژمانفر با فریاد می‌گفت: «نمی شود هر کسی هر غلطی دلش خواست انجام بدهد» در همین لحظه یکی دیگر از نمایندگان اصولگرا خطاب به پروانه سلحشوری داد زد: «به جهنم که ثبت نام نکرده است نمی‌شود که به بقیه توهین کند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • شقایق از مشهد

    خیلی بازیگرای عالی وموفقی هستن