شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چیزهایی که باید قبل از خرید حلقه نامزدی الماس بدانید

خرید حلقه نامزدی الماس اکنون یک چیز عادی است. زوج های بیشتری برای نشان دادن میزان عشق و علاقه به یکدیگر، اقدام به خرید حلقه هایی با فلزات بسیار گرانبها می کنند.

چیزهایی که باید قبل از خرید حلقه نامزدی الماس بدانید

پیدا کردن حلقه نامزدی و یا انگشتر جواهر مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. شما می خواهید یک حلقه دریافت کنید که اهداف و عشق شما را به طور کامل در بر بگیرد. .

همچنین اکثر مردان تجربه خرید جواهرات را ندارند. به همین دلیل است که همکاری با یک جواهرساز متخصص بسیار مهم است. شما به یک متخصص باتجربه نیاز دارید تا بتواند یک خرید درست را انجام دهید.

گروه جمینو شما را در خرید یک حلقه الماس نامزدی راهنمایی می کند.

 

میزان بودجه خود را مشخص کنید

قبل از اقدام به خرید جواهرات، باید در مورد بودجه تصمیم گیری کنید. هزینه های بیشتر از بودجه خود را برای خرید اختصاص ندهید. به یاد داشته باشید که تفکری که برای خرید حلقه نامزدی پیش می رود ، مهمتر از هزینه ای است که صرف می کنید. خرج کردن بیشتر از بودجه، به معنای بدهی بیشتر در شروع زندگی مشترک می باشد.

یک جستجوی ساده می تواند به شما کمک کند که بفهمید یک حلقه های نامزدی چه هزینه ای لازم دارد.

 

C4 را بشناسید

اگر مانند اکثر مردم به دنبال حلقه نامزدی الماس هستید ، قبل از خرید الماس خود می خواهید C4 را درک کنید. C4 درجه بندی با کیفیت است که به یک الماس داده می شود. در اینجا مختصری از C4 آورده شده است:

 

برش (Cut): درجه بندی چگونگی برش الماس ، که بر چگونگی گرفتن نور تأثیر می گذارد.

 

رنگ (color): اندازه گیری میزان الماس سفید بی رنگ است.

 

وضوح (Clarity): درجه بندی چگونگی بی عیب و نقص یک الماس ، از نظر داخلی و خارجی می باشد.

 

قیراط (Carat): اندازه گیری وزن است که می تواند به شما ایده ای بدهد که الماس چقدر بزرگ است.

 

سلیقه نامزد خود را در نظر بگیرید

یک نکته را در نظر داشته باشید: شریک زندگی شما به احتمال زیاد این انگشتر را برای همیشه خواهد پوشید. بنابراین ، باید اطمینان حاصل کنید که سلیقه شریک خود را به خوبی بشناسید، تا بتوانید یک خرید کاملا موفق داشته باشید. شما ممکن است طلای زرد را ترجیح دهید، اما اگر نامزد شما طلای سفید را دوست دارد. بنابراین قبل از خرید با یکی از دوستان نزدیک و یا خانواده نامزدتان مشورت کنید.

 

نوع فلز

فلزات گوناگونی را برای انتخاب وجود دارند. یکی از گزینه های محبوب پلاتین است - با دوام ترین و به خصوص خالص ، آن را به یک انتخاب فوق العاده برای افرادی که دارای پوست حساس هستند ، تبدیل می کند. همچنین طلای هایی وجود دارد که با رنگ های متنوعی از جمله سفید ، زرد ، رز گلد به بازار عرضه می شود. فراتر از پلاتین و طلا ، ممکن است پالادیوم (که رنگی خاکستری تری نسبت به پلاتین دارد) باشد.

 

اندازه انگشتر او را بدانید

اگر می خواهید که یک حلقه نامزدی را خریداری می کنید ، اما اندازه انگشتر نامزد خود را  نمی دانید ، در اینجا چند نکته در مورد چگونگی دریافت آن وجود دارد. صبر کنید تا او از اتاق خارج شود و سپس حلقه ای را که در اختیار دارد قرض بگیرید و حلقه داخلی را بر روی یک کاغذ بکشید ، یا حلقه را در یک صابون فشار دهید. بنابراین با این دو روش می توان اندازه حلقه را به خوبی متوجه شد.

 

تنظیمات جای نگین انگشتر را انتخاب کنید

در یک حلقه نامزدی ، یک الماس توسط یک محل نگه داشته می شود. تنظیمات دو کار دارد: برجسته سازی زیبایی الماس و محافظت از آن در برابر آسیب. تنظیمات مختلف میزان محافظت متفاوتی را ارائه می دهد.

 

فروشگاه معتبر

همیشه جستجوی جواهرات خود را با توصیه های دوستان و خانواده شروع کنید. اما برای خرید یک حلقه نامزدی الماس گرانبها که قرار است هزینه زیادی را برای آن بدهید، حتما باید از فروشگاه های بسیار معتبر و با سابقه خرید کنید. البته این روزها فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی برای یک خرید ایمن و با هزینه مناسب وجود دارد. یکی از این فروشگاه های معتبر، وب سایت جمینو می باشد. که جواهراتی بسیار با کیفیت و با هزینه ای به مراتب پایین تر از بازار و ارسال رایگان به سراسر کشور را در اختیار خریداران خود قرار می دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied