شمانیوز
شما نیوز

جذب مشتری با پنل پیامکی

پنل پیامکی یکی از کم هزینه ترین روشهای تبلیغات حال حاضر است. تبلیغات همواره یکی از پر هزینه ترین روشهای جذب مشتری بوده و هست. عموما صاحبان کسب وکارها همواره به دنبال روشی کم هزینه جهت جذب مشتری هستند. همانطورکه مستحضرید پیامک یکی از کم هزینه ترین روشهای تبلیغات هست. علاوه بر این موضوع به دلیل هدفمند بودن تبلیغات پیامکی معمولا صاحبان کسب وکارها به استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی علاقه مند هستند.

جذب مشتری با پنل پیامکی

پنل پیامکی یکی از کم هزینه ترین روشهای تبلیغات حال حاضر است. تبلیغات همواره یکی از پر هزینه ترین روشهای جذب مشتری بوده و هست. عموما صاحبان کسب وکارها همواره به دنبال روشی کم هزینه جهت جذب مشتری هستند. همانطورکه مستحضرید پیامک یکی از کم هزینه ترین روشهای تبلیغات هست. علاوه بر این موضوع به دلیل هدفمند بودن تبلیغات پیامکی معمولا صاحبان کسب وکارها به استفاده از ارسال پیامک تبلیغاتی علاقه مند هستند.

بق

 

پنل پیامکی چیست ؟

پنل پیامکی نرم افزاری آنلاین با کاربردهای متنوع است. اینکه این نرم افزار چه امکاناتی در اختیار شما قرار دهد کاملا به شرکت طراح نرم افزار پنل پیامکی بازمیگردد. در اینجا سعی میکنیم برخی از امکانات پنل پیامکی نامدار ، یکی از پیشرفته ترین پنل پیامکی حال حاضر کشور را شرح دهیم.

پنل پیامکی نامدار نرم افزاری آنلاین با کاربردهای متنوع به جهت جذب مشتری ، تعامل با مشتری، اتصال به نرم افزارهای متنوع همچون نرم افزارهای حسابداری ،وبسایت ،اپلیکیشن و استفاده از خدمات اطلاعرسانی میباشد.

از این نرم افزار برای جذب مشتری از طریق تبلیغات پیامکی و ارسال هدفمند پیامک میتوان استفاده نمود. بر ای ارسال پیامک در پنل پیامکی نامدار روشهای متنوعی در اختیار دارید. ارسال منطقه ای، ارسال به تفکیک رده سنی، ارسال به تفکیک جنسیت، ارسال به مشاغل، ارسال دکل بی تی اس و... از جمله روشهای تبلیغات پیامکی در پنل پیامکی نامدار است. 

 

امکانات سامانه پیامکی برای جذب مشتری

اگر هدف شما جذب مشتری و تبلیغات هست میتوانید از روشهای ارسال هدفمند سامانه پیامکی نامدار استفاده کنید. شاید قصد داشته باشید به منطقه ای خاص پیامک ارسال کنید. برای اینمنظور با استفاده از روشهای متنوعی همچون ارسال پیامک منطقه ای، ارسال پیامک محله ای، ارسال از روی نقشه ، ارسال کد پستی میتوانید به منطقه مد نظرتان پیامک ارسال کنید. اما شاید هدف شما ارسال به افرادی باشد که در چند روز اخیر در منطقه حضور داشته اند. در سامانه پیامکی نامدار میتوانید با استفاده از روش ارسال دکل بی تی اس به افرادی که در 14 روز اخیر در منطقه حضور داشته اند و شماره آنها در دکل منطقه ثبت شده است پیامک ارسال کنید. اینها فقط بخشی از امکانات ارسال پیامک انبوه این سامانه است. 

 

تعامل با مشتری با سامانه پیامکی 

شاید هدف ایجاد تعاملی سازنده با مشتریانتان هست. برای اینمنظور خدمات بسیار متنوعی طراحی و در پنل پیامکی نامدار ارائه شده است. شما با استفاده از قابلیت پاسخگوی خودکار قادر هستید بصورت خودکار به پیامکهای مشتریانتان پاسخ دهید. مثلا مشتری شما عبارت +محصولات+ را به سامانه پیامکی شما ارسال میکند و سامانه پیامکی بصورت خودکار اطلاعات محصولات شما را برای وی پیامک میکند. این روش اصطلاحا به کارت ویزیت پیامکی مشهور است. علاوه بر این امکان امکان برگزاری مسابقه، نظر سنجی ، ارسال خودکار تبریک تولد ، ارسال خودکار یادآوری اقساط و بسایری از روشهای متنوع دیگر در سامانه پیامکی نامدار فراهم است. یکی دیگر از روشهای مرسوم جهت تعامل با مشتری ایجاد باشگاه مشتریان است. کافیست مشتری شما مثلا عدد 2 را به شماره پنل پیامکی شما ارسال کند تا بصورت سیستمی عضوباشگاه مشتریان شود. از طرفی شما قادر هستید بصورت دستی یا از فایل اکسل مشتریانتان را به باشگاه مشتریان اضافه کنید. 

 

ق

 

کسب درآمد با نمایندگی پنل اس ام اس

همانطور که مستحضرید کسب وکار اینترنتی یکی از پولسازترین روشهای کسب درآمد حال حاضر دنیاست. اگر لیست پولدارترین افراد سال را در اینترنت جستجو کنید هموراه در این میان اسامی موسسان سایتهایی همچون فیسبوک ، آمازون و سایر صاحبان کسب وکلر اینترنتی به چشم میخورد. شاید قصد داشته باشید وارد بازار کسب وکار آنلاین شوید. ارائه و فروش پنل اس ام اس بصورت آنلاین میتواند یکی از ایده های شما جهت کسب درامد باشد. اما در این میان هزینه طراحی پنل اس ام اس بسیار بالاست و قاعدتا برای شروع به کار نمیتوانید چنصد میلیون تومان هزینه کنید. جالب اینجاست لازم نیست هزینه آنچنانچی پرداخت کنید. میتوانید به پرداخت هزینه ای اندک نمایندگی پنل اس ام اس نامدار را تهیه کنید. در این سرویس شما قادر هستید کلیه محصولات پنل اس ام اس نامدار را با قیمت و تعرفه و برند خودتان به مشتریانتان ارائه کنید. سرویس نمایندگی پنل اس ام اس نامدار دارای قابلیت ریبرندیگ هست. در این سرویس در پنل های اس ام اسی که به کاربرانتان ارائه میکنید هیچ نامی از طراح اصلی نرم افزار نیست و شما کاملا با نام و برند خودتان فعالیت میکنید! روشهای کسب درآمد از نمایندگی پنل اس ام اس نامدار بسیار متنوع هست. شما یک تعرفه پایه دارید که به دلیل حمایت از نمایندگان به نسب سایر کاربران پایینتر هست اما تعرفه کاربران زیر مجموعه خود را خودتان تعیین میکنید و مابع اتفاوت تعرفه سود شما خواهد بود. از طرفی در سرویس نمایندگی پنل پیامکی نامدار شما قادر به ارائه خطوط اختصاصی به کاربرانتان هستید. تعرفه شما به نسب کاربران پایینتر هست و تعرفه ثبت خطوط کاربران زیر مجموعه را خودتا ن تعیین میکنید و مابع االتفاوت سود شماست. لازم به ذکر است در سرویس نمایندگی پنل پیامکی نامدار میتوانید نا محدود کاربر یا نماینده ایجاد کنید و پنل مربوطه را به قیمتی که خودتان تعیین میکنید به فروش برسانید. جذاب نیست؟

 

کلام آخر

برای بررسی امکانات این نرم افزار از نزدیک کافیست  با سرچ در گوگل وارد  سایت پنل اس ام اس نامدار شوید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied