شمانیوز
شما نیوز

تمامی مدرسه های بستک فردا سه شنبه تعطیل است

فرماندار بستک گفت: با توجه به تداوم بارندگی ها و آبگرفتگی معابر تمامی مدرسه های شهری و روستایی شیفت صبح و عصر این شهرستان فردا سه شنبه تعطیل است.

تمامی مدرسه های بستک فردا سه شنبه تعطیل است

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از ایرنا : سید شمس الدین حسینی قتالی شامگاه دوشنبه با اعلام این خبر افزود: تعطیلی مدرسه ها درهمه مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم بستک را شامل می شود.

وی بیان داشت: این تصمیم به علت تداوم بارش ها، احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب و در راستای حفظ سلامت دانش آموزان طبق اعلام مدیریت بحران شهرستان بستک صورت گرفته است.

امروز دوشنبه نیز مدرسه های پارسیان در نوبت صبح و بعدازظهر و بندرلنگه در نوبت بعدازظهر تعطیل بوده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، سامانه بارشی که از روز یکشنبه هفته جاری فعالیت خود را بر روی جزایرخلیح فارس و شهرستان‌های غربی استان آغاز کرده تا روزپنجشنبه درتمامی نقاط ادامه می یابد.

 هواشناسی هرمزگان باورود سامانه بارشی به استان برای روزهای دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی و اختلال در رفت وآمدهای دریایی هشدار داد.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان و شرکت سهامی آب منطقه ای استان نیز از مردم و گردشگران خواست درطول فعالیت سامانه بارشی از نزدیک شدن به مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خوداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied