شمانیوز
شما نیوز

اجرای طرح زوج فرد از درب منازل

کمتر از ۴ ساعت از اعلام قبلی استانداری تهران مبنی بر عدم تعطیلی مدارس استان تهران، اما با افزایش میزان آلودگی هوا و رسیدن شاخص به عدد ۲۱۱؛ سرانجام استانداری تسلیم و مدارس استان تهران را در نوبت صبح تعطیل کرد.

 اجرای طرح زوج فرد از درب منازل

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از تسنیم : عصر امروز (ساعت 18) محمد تقی‌زاده معاون امور هماهنگی استانداری تهران، با اشاره به این که مدارس استان تهران فردا تعطیل نخواهند بود، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از فردا صبح شاهد ناپایداری جوی و بارش باران در سطح تهران خواهیم بود و بر همین دلیل تصمیم به تعطیلی مدارس برای روز سه‌شنبه اخذ نشده است.

اما کمتر از 4 ساعت و با توجه به افزایش آلایندگی هوا؛ محمدتقی‌زاده معاون عمرانی استانداری تهران حرف خود را پس گرفت و در اطلاعیه‌ای از سوی استانداری تهران اعلام شد، تمامی مدارس در نوبت صبح در تمامی مقاطع به جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند تعطیل خواهند بود.

همچنین وی از اجرا شدن طرح زوج و فرد از مقابل درب منازل برای فردا اشاره کرد و گفت: این طرح نیز همانند دو روز گذشته پا برجا خواهد بود.

 پیش از این نیز رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت نیز نسبت به تصمیم عصر امروز استانداری تهران انتقاد کرد و اعلام داشت: اگر امشب بارش باران اتفاق نیفتد و شاخص کیفی هوا تهران همچنان روی عدد 167 یا نزدیک به آن باشد باید مدارس تعطیل شود.

 در حال حاضر شاخص آلودگی هوا در برخی از نقاط به عدد 211 و به شرایط ناسالم رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied