شمانیوز
شما نیوز

هاشمی رفسنجانی: تصمیم های مدیریت شهری تکراری است

رئیس شورای شهر تهران نسبت به تصمیمات تکراری مدیریت شهری درباره آلودگی هوا و انتشار بوی نامطبوع و غیره واکنش نشان داد.

هاشمی رفسنجانی: تصمیم های مدیریت شهری تکراری است

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به معضل آلودگی هوا گفت: در هفته گذشته شاهد چند اتفاق تکراری از سوی مسئولان در سطح شهر بودیم که می‌توان به نوع برخورد آن‌ها با آلودگی هوا اشاره کرد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه آلودگی هوا در حوزه سلامت تمام اقشار جامعه را تحت تأثیر قرار داده است، گفت: بوی نامطبوع و ازدحام جمعیت در مترو و اتوبوس مورد دیگری است که در هفته گذشته شاهد بودیم.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: متأسفانه از جانب مسئولان شاهد تحرک خاصی نیستیم و برخی از تصمیم‌گیری‌های آن‌ها تکراری و مناسبتی شده است، از این رو لازم است فاز انگاری مدیریت عمومی شهر و کلان آسیب‌شناسی شود تا دیگر شاهد این گونه موارد نباشیم.

او با اشاره به انتشار بوی نامطبوع در سطح شهر تهران گفت: در زمینه انتشار بوی نامطبوع در پایتخت شاهد پاسکاری و فرافکنی مدیران هستیم و مدیریت شهری در خصوص دلایلی مانند نشت گاز، بوی فاضلاب، آرادکوه و گاز مرکابتان که مطرح می‌شود هنوز به جمع‌بندی و پاسخ دقیقی نرسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied