شمانیوز
شما نیوز

افشای رابطه پنهانی یک معلم زن با دانش آموزان نوجوان در استخر

یک معلم زن در آمریکا به اتهام برقراری رابطه جنسی با دانش آموزان نوجوان و تهیه مواد مخدر و الکل برای آنها، دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

افشای رابطه پنهانی یک معلم زن با دانش آموزان نوجوان  در استخر

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از نیویورک پست،"کریستی نون رزا" معلم 27 ساله آکادمی "فینکس" فلوریدا، روز جمعه به اتهام برقراری رابطه جنسی با سه دانش آموز 15 ساله دستگیر شد.

تحقیقات پلیس محلی نشان می دهد که این معلم جوان به مدت یکسال با یکی از پسران دانش آموز خود رابطه جنسی داشته و بارها و به بهانه های مختلف این پسر را برای اجرای نقشه های پلیدش به خانه خود می کشاند.

"کریستی" پس از دستگیری در بازجویی ها، تمامی اتهامات وارده را رد کرد و مدعی شد که ارتباط من با دانش آموزم فقط برای آموزش خصوصی دروس بود. اما بررسی فیلم دوربینهای مداربسته محل زندگی او از روابط پنهانی این زن با دو دانش آموز دیگر در استخر خانه، دستش را رو کرد.

تصاویر دوربین نشان می داد که کریستی به همراه دو پسر نوجوان مست، در استخر روابط جنسی برقرار کردند.

معلم جوان وقتی با چنین مدرک محکمه پسندی روبه رو شد به ناچار اعتراف کرد و از روابط شیطانی خود با دانش آموزان نوجوان پرده برداشت.

به گفته این زن، او در اوایل سال جاری از طریق فضای مجازی دو دانش آموز نوجوان را به یک مهمانی دعوت کرد و به آنها مشروب خوراند. "کریستی" پس از آنکه پسران کاملا مست شدند ماری جوانا به آنها داد تا افسار طعمه های خود را کاملا در اختیار بگیرد. در مهمانی اما میزبان متوجه سن پایین پسران شده و آنها را از سالن بیرون کرد.

 پس از اخراج از مهمانی، این گروه سه نفره به دعوت معلم خود به خانه او رفتند و در استخر خانه به انجام اعمال جنسی مشغول شدند.

به گزارش شمانیوز، زن شیطان صفت در حال حاضر با قرار وثیقه آزاد شده و  قرار است در تاریخ 30 دسامبر در برابر قاضی حضور یابد.

گفته می شود پس از افشای روابط غیراخلاقی این معلم، مسولان آکادمی "فینکس" با او قطع همکاری کرده اند. همچنین پس از این اتفاق، عبارات "معلم و دانش آموز"، "رابطه جنسی معلم" و "پسران دانش آموز" بیشترین جستجوی اینترنتی را در ایالت فلوریدا به خود اختصاص داده است.

مترجم: مریم حسینی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied