شمانیوز
شما نیوز

فرصت ثبت نام در کنکور ارشد سال ۹۹ امشب تمام می‌شود

مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ساعت ۲۴ امشب پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ پایان می پذیرد.

فرصت ثبت نام در کنکور ارشد سال ۹۹ امشب تمام می‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مهر: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ از روز شنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شده است و داوطلبان می توانند با توجه به مهلت تمدید شده تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ در این آزمون ثبت نام کنند.

آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه ها و موسسات دولتی و دانشگاه ها و موسسات غیردولتی و پردیس های خودگردان برگزار می شود.

با توجه به اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام، داوطلبانی که تاکنون در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ ثبت نام نکرده اند و همچنین داوطلبانی که در این فرصت نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند می توانند نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نامی خود اقدام کنند.

آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied