شمانیوز
شما نیوز

کاشت مو در تهران به روش SUT

یکی از راه های درمان قطعی و رفع دائمی ریزش مو و طاسی کاشت مو می باشد. این روش از گذشته تا کنون دچار تحولات بسیاری شده است و شیوه ها و روش های جدید از آن ارائه شده است.

کاشت مو در تهران به روش SUT

 

کاشت مو تهران

یکی از راه های درمان قطعی و رفع دائمی ریزش مو و طاسی کاشت مو می باشد. این روش از گذشته تا کنون دچار تحولات بسیاری شده است و شیوه ها و روش های جدید از آن ارائه شده است. در حال حاضر می توان جدیدترین این روش ها را در کلینیک های کاشت مو تهران یافت. زیرا این جراحی در تهران روزانه به تعداد بسیار زیادی انجام می شود و از این رو متخصصان بر آن شده اند که بتوانند شیوه ها و روش های بسیار جدیدی را ارائه دهند تا بتوانند هم سرعت کار را بالا ببرند و در کنار آن کیفیت بالا نیز همچنان پا بر جا باشد. متخصصان به دنبال این هستند که در کلینیک های کاشت مو تهران بالاترین نرخ کاشت و تراکم ریشه های مو را به دست بیاروند تا فرد در یک جلسه بتواند به تعداد قابل توجهی از فولیکول های مو  دست پیدا کند و دیگر نیازی نباشد روزهای بعد نیز برای این کار مراجعه نماید. همچنین مهم است که دوران نقاهت کاشت مو کم و کوتاه و ساده باشد تا فرد این دوران را بتواند به سادگی گذران نماید.

 

با توجه به این که کدام روش کاشت و جراحی مو برای فرد انجام می شود می تواند شیوه های آن متفاوت باشد و در همین راستا ابزار و لوازم و دستگاه های مختلف مطابق با شیوه کاشت مورد استفاده قرار می گیرد.

از جمله جدیدترین متدهایی که در کلینیک کاشت مو تهران استفاده می شود کاشت مو به روش sut می باشد که تمام کار در یک روز انجام شده و برداشت فولیکول های مو بسیار ظریف و به صورت تک به تک توسط دستگاه پانچ صورت می گیرد تا جای زخم پس از انجام کاشت به جای نماند و هیچ فردی متوجه کاشت مو نشود.

کلینیک کاشت مو

کلینیک کاشت مو نیاز است که محیطی بهداشتی و مناسب داشته باشد. بهتر است قبل از این که بخواهید جراحی و کاشت مو را انجام دهید حتما در این زمینه تحقیقات لازم را به عمل بیاورید به این صورت که از افرادی که سابقا این نوع جراحی را در این مرکز انجام داده اند پرس و جو نمایید و ببینید که از شرایط و کار و نتیجه کار راضی هستند یا خیر همچنین می توانید خودتان نتیجه کار را مشاهده نمایید. یکی دیگر از عوامل بررسی کلینیک کاشت مو سوابق پزشک و جراح و متخصص می باشد که بسیار مهم است. همچنین هزینه پرداختی به کلینیک کاشت مو یک قیمت منطقی و مشخص دارد اگر متوجه شدید که کلینیکی خیلی کمتر از مقدار معمول از شما هزینه دریافت می کند بدون شک آن کلینیک دارای مجوز از وزارت بهداشت نمی باشد و ممکن است نتیجه کاشت برای شما چندان خوشایند نباشد و حتی عفونت هایی برای تان ایجاد شود.

پس بهتر است با فکر باز کلینیک کاشت مو را انتخاب نمایید و نسبت به انجام کار کاشت مو اقدام کنید. بهتر است همیشه کلینیک هایی را انتخاب نمایید که جدیدترین و مدرن ترین روش ها را برای کار استفاده می کنند در این صورت می توانید از نتیجه کار و دوران نقاهت بی دردسر آسوده خاطر باشید. زیرا کیلینک های قدیمی تر ممکن است روش های قدیمی را برای شما به کار بگیرند که به هیچ وجه خوشایند نیست و حتی ممکن است به خاطر استخراج فولیکول مو در پوست سر شما جای زخم به جای بگذارند که به هیچ وجه جالب نخواهد بود.

 

کاشت مو sut

از جمله جدیدترین و مدرن ترین روش ها کاشت مو sut می باشد. در این نوع کاشت با استفاده از ابرازهایی به نام پانچ فولیکول های مو به صورت تک به تک استخراج می شوند و مانند روش FIT به صورت نواری پوست سر برداشته نمی شود. همین موضوع باعث می شود که جراحی بدون درد و خونریزی انجام  شود و هیچ نوع بخیه ای در پوست سر استفاده نشود همچنین جای زخمی دیده نمی شود خصوصا برای افرادی که بسیار حساس هستند و تمایل ندارند کسی متوجه شود که جراحی کاشت مو انجام داده اند.

 

برداشت فولیکول ها معمولا از ناحیه شقیقه و پشت سر صورت می گیرد زیرا مقاوم به ریزش هستند و تحت تاثیر هورمون های مردانه یعنی تستوسترون قرار نمی گیرند و پس از کاشت در ناحیه دیگر نیز همین خاصیت خود را حفظ می کنند.

پس از استخراج فولیکول های مو که همراه با غده های چربی از پوست پشت سر و شقیقه ها خارج شده اند در قسمت هایی که دچار ریزش و طاسی شده اند در برش های نیم میلی متری قرار می گیرند.

 کاشت مو sut در یک روز و یک جلسه جراحی انجام می شود و می توان به بالاترین نرخ تر اکم پیوند فولیکول مو دست پیدا کرد. زاویه کاشت مو مهم است و این موضوع می تواند تجربه جراح را نشان دهد که زاویه مناسب را برای کاشت انتخاب کند تا دقیقا مو در همان زاویه رشد نماید.

پس از کاشت دوران نقاهت کمی نیاز است اما پس از این اتمام دوران نقاهت  نیاز است که شست و شوی مرتب سر انجام شود و چربی بر روی پوست سر نباشد زیرا و چربی و عرق می تواند موجب ریزش مو های کاشته شده شود. همچنین این شست و شو باید با شامپوهای مخصوص به صورت ملایم انجام شود و از چنگ زدن موها باید خودداری نمود.

کاشت مو sut می تواند در هر سنی انجام شود اما بهتر است از 25 سالگی صورت گیرد که ریزش موها کاملا انجام شود و به مرحله نهایی برسد و پس از آن اقدام به کاشت نمایید و تا سن 60 سالگی می توان آن را انجام داد.

همچنین روش های دیگری وجود داردکه می توان از آن برای افرادی که تمایل دارند کم پشتی موهای خود را جبران کنند استفاده کرد در این حالت به سراغ استفاده از موهای بدن می روند تا بتوانند از آن ها به عنوان بانک مو استفاده کنند و در سر بکارند. البته این نوع موها رشد کمی دارند و به بلندی موهای سر نمی رسند همچنین مجعد هستند و چندان حالت پذیر نیستند اما برای پر کردن کف سر گزینه ای عالی می باشند. برای مشاهده بهترین کلینیک های کاشت مو می توانید به وب سایت clinic021.ir مراجعه کنید .

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied