شمانیوز
شما نیوز

وقتی یک مرده از داخل قبر خودش حرف می زند + فیلم

یک پدربزرگ ایرلندی پس از مرگش با پیامی از داخل قبر، با عزیزان و شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع جنازه خود شوخی کرد.

وقتی یک مرده از داخل قبر خودش حرف می زند + فیلم

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ناین‌نیوز، عزادارانی که روز شنبه در مراسم خاکسپاری "شای بردلی" در ایرلند شرکت کردند، با شنیدن صدای او از آن سوی قبر شوکه شدند؛ دوستان و بستگان "بردلی" 62 ساله برای مراسم تشییع جنازه او در قبرستان حاضر شدند تا وی را رهسپار خانه ابدیش کنند. تابوت در قبر گذاشته شد و کشیش آماده دعا خواندن می شد که ناگهان صدای فریادی از داخل قبر بیرون آمد:

" سلام، اینجا کجاست؟ منو از اینجا بیرون بیارید، اینجا خیلی تاریکه،آیا این صدای کشیشه که می شنوم هی، من اینجا میمیرم "

 

5294230

 

همزمان ازداخل تابوت صدای تق تق آمد و گویی کسی از داخل تابوت به در آن ضربه می زد. حاضران در مراسم ترسیده بودند اما پس از مدتی متوجه شدند این صدای ضبط شده "بردلی" است که از داخل تابوت می آید و وقتی متوجه ماجرا شدند در میان گریه به خنده افتادند.

چند ثانیه بعد دوباره صدای "بردلی" از داخل قبر شنیده می شد که با خنده می گفت: "سلام دوباره، این شوخی ، خداحافظی من با شما بود."

 

 

ماجرا از این قرار بود: "بردلی"،‌یک جانباز ارتش ایرلند و به شدت بیمار بود. او تصمیم گرفت تا پیش از مرگ، صدایش را ضبط کرده تا در روز خاکسپاریش برای حاضران پخش کنند و با این شوخی در میان سیل غم و اندوه حاضران، موجبات شادی آنها را فراهم آورد.

در این شیرین کاری، "آندریا" دختر "بردلی" و همچنین خواهر و برادرانش به او کمک کردند. به گفته اعضای خانواده، "بردلی" ماهها برای این شوخی برنامه‌ریزی و پیامهای  صوتی را پیش  از مرگش ضبط کرده بود.

 

5293109 (1)

 

"آندریا" در اینباره گفت: ‌پدرم سه سال بود که از بیماری رنج می برد و می دانست زیاد زنده نخواهد ماند. آرزوی او پیش از مرگ این بود که روز خاکسپاری اش، یک روز شاد برای همه باشد. ما هم تصمیم گرفتیم تا آخرین آرزوی او را برآورده کنیم و این شوخی را در مراسم تشییع جنازه اش انجام دادیم. پدرم مرد مهربان و سرزنده ای بود و دلش می خواست حتی در روز مراسم خاکسپاری‌اش، به جای اشک ریختن، همه را بخنداند.

 

582362_129

 

به گزارش شمانیوز، خواهران و برادران "بردلی"، این ویدیو را با هشتگ آخرین خنده شای(#ShaysLastLaugh)در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied