شمانیوز
شما نیوز

انواع نایلکس

در این مقاله قصد داریم تا انواع انواع نایلکس بسته بندی ، دسته دار ، تبلیغاتی و تمامی موارد چاپ روی نایلکس را برایتان نام ببریم تا بتوانید هر نوع اطلاعت تکمیلی در رابطه با نایلکس را دریافت کنید .

انواع نایلکس

انواع نایلکس

در این مقاله قصد داریم تا انواع انواع نایلکس بسته بندی ، دسته دار ، تبلیغاتی و تمامی موارد چاپ روی نایلکس را برایتان نام ببریم تا بتوانید هر نوع اطلاعت تکمیلی در رابطه با نایلکس را دریافت کنید .

 

انواع چاپ نایلکس

برای چاپ روی پلاستیک از دو روش هیلو و فلکسو استفاده می شود که اگر بخواهیم خیلی خلاصه تفاوت این دو چاپ را بگوییم می توان گفت چاپ هیلو از سیلندر فلزی حکاکی شده استفاده می کند اما فلکسو از لوح های چاپی استفاده می کند. همینطور چاپ در هیلو از 8 رنگ استفاده می شود اما فلکسو از 6 رنگ که هر دو آن ها با کیفیت ( full hd ) می باشد . بسیاری از تولیدی ها برای اینکه تولیدات خود را به یک برند تبدیل کنند در اولین مرحله قبل از تبلیغات باید از بسته بندی های شکیل و گیرا از دید مشتری استفاده کنند که تاثیری مستقیمی در میزان فروش دارد .

 

2

 

انواع نایلکس های تبلیغاتی

اهمیت کیفیت تولید و چاپ نایلکس دسته دار تبلیغاتی

فرض کنید برای کسب و کارتان از یک نایلون دسته دار با کیفیت درجه 1 به همراه یک چاپ باکیفیت استفاده می کنید ، با این کار مشتریانی که از شما خریداری می کنند و برای حمل و نقل وسایل خریداری شده از نایلون استفاده می کنند تنها به یک مرتبه ختم نمی شود زیرا اگر نایلون با کیفیت بالا و طراحی چاپی مناسب تولید شود باعث استفاده چند باره مشتری می شود که این امر به این معناست که شما یک بیلبورد تبلیغاتی در حال حرکت در سطح شهر دارید که تاثیر مستقیم در میزان فروش شما و برند شدنتان دارد.

 

3

 

 

نایلکس دسته دار فروشگاهی ( دسته رکابی )

همینطرو سانی پلاست تولید کننده انواع نایلون دسته رکابی فروشگاهی با قابلیت سفارش سازی قیمت و چاپ روی پلاستیک است ، این نمونه به 3 صورت تولید می شود که عبارت است از :

  • نایلکس دسته رکابی رنگی ( سفید ، سیاه ، صورتی ، آبی و …. )
  • نایلکس دسته رکابی شفاف
  • نایلکس دسته دار چاپی ( چاپ آماده یا چاپ سفارشی )

بسیاری از فروشگاه ها مانند میوه فروشی ها از نمونه شفاف یا سفید آن استفاده می کنند اما بیشتر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی از نایلکس دسته دار مشکی استفاده می کنند تا محصولات داخل آن مشخص نشود ، نمونه چاپی هم که بیشتر به عنوان تبلیغات استفاده می شود .

 

4

انواع کیسه پلاستیکی فروشگاهی

نمونه های مختلفی از نایلکس فروشگاهی برای انتخاب وجود دارد که عبارتند از :

  • پلاستیک دسته بندی
  • پلاستیک دسته دار
  • پلاستیک دسته موزی
  • پلاستیک دسته تقویت

در ادامه مطلب استفاده هر کدام با توجه به نیاز شما را توضیح خواهیم داد

 

5

 

نایلون دسته موزی ، دسته تقویت و دسته بندی در چه مشاغلی کاربرد دارد

نمونه های نام برده شده تماما قابل سفارش است زیرا سانی پلاست تولیدی نایلکس فروشگاهی است ، این نوع از نمونه ها به علت نوع طراحی قابلیت کشش وزن های خیلی بالا را ندارد و بیشتر در موارد که ظاهر و شکل و شمایل آن ها مورده اهمیت است استفاده می شود . به طور مثال در فروشگاه های لباس و پوشاک بیشتر از این نوع نمونه ها استفاده می شود زیرا دارای ظاهری جذاب است و لازم نیست وزن های خیلی بالا را بکشد ، اما به طور مثال نمی توان این نمونه را برای میوه فروشی ها پیشنهاد کرد . نایلون دسته موزی و دسته تقویت چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟ به طور کلی به پلاستیک های دسته داری که دسته نایلون در بدنه پلاستیک قرار گرفته است نایلون دسته موزی می گویند حال اگر دسته آن برای استحکام بیشتر تقویت شود به آن نایلون دسته تقویت می گویند.

 

6

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied