شمانیوز
شما نیوز

هوای تهران تا فردا آلوده است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای پایتخت تا فردا همچنان آلوده خواهد بود.

هوای تهران تا فردا آلوده است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از برترین ها: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای پایتخت تا فردا همچنان آلوده خواهد بود.

امین حسین نقشینه درباره وضعیت جوی تهران طی امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه گفت: امروز و فردا برای تهران و بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود که موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی برای شهر‌های پر جمعیت می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه درباره شرایط جوی تهران برای پنجشنبه و جمعه گفت: تهران از پنجشنبه بعد از ظهر افزایش ابر را خواهد داشت و به تدریج بارش‌های پراکنده در تهران آغاز می‌شود که در روز‌های جمعه و شنبه نیز این بارش‌ها تداوم خواهد داشت و موجب کاهش غلظت آلاینده‌های جوی و بهبود کیفیت هوا می‌شود.

نقشینه در ادامه با بیان اینکه امروز سواحل دریای خزر به خصوص گیلان و اردبیل با وزش باد شدید جنوبی و افزایش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما رو به رو هستند، افزود: فردا چهارشنبه برای مناطقی از ایلام، کرمانشاه، خوزستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که همراه با گرد و خاک خواهد بود.

نقشینه از ورود سامانه بارشی به کشور طی چهارشنبه به شمال غرب و غرب کشور خبر داد و بیان کرد: طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه شمال غرب و غرب بارش باران همراه با کاهش دما را خواهد داشت و طی این دو روز بخش‌هایی از جنوب غرب و دامنه‌های البرز مرکزی بارش باران و وزش باد شدید را خواهیم داشت که این بارش‌ها در مناطق جنوبی می‌تواند همراه با رعد و برق و بارش باران و روی ارتفاعات و مناطق سردسیر همراه با بارش برف می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: شنبه در زاگرس مرکزی، استان خوزستان، لرستان و چهارمحال و بختیاری بارش باران و روی ارتفاعات این استان‌ها بارش برف پیش بینی شده و شنبه نیز شمال غرب و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی بارش پراکنده باران را خواهند داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied