شمانیوز
شما نیوز

افشای تجاوز دسته جمعی کارکنان یک هتل به یک مسافر +عکس

پنج خدمه هتلی در ایتالیا که مسافر انگلیسی را در یک انباری مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند مجموعا به 36 سال زندان محکوم شدند.

افشای تجاوز دسته جمعی کارکنان یک هتل به یک مسافر +عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از کنت لیو، چندی پیش یک زن 50 ساله اهل "کنت" انگلیس به اداره پلیس این شهررفت و از تجاوز دسته جمعی خدمه یک هتل در سورنتوی ایتالیا پرده برداشت.

این زن به پلیس گفت: مرگ همسرم ضربه سنگینی برای من و دخترم بود برای همین برای تسکین روحیه خود به ایتالیا سفر و در هتل "آلیموری" روستای سورنتو در نزدیکی شهر ناپل اقامت کردیم. همه چیز در ابتدا خوب به نظر می رسید و کارکنان هتل رفتار محترمانه و خوبی با ما داشتند تا اینکه شب آخر سفرمان پس از صرف شام در رستوران، دو نفر از کارکنان لابی هتل، من و دخترم را به نوشیدنی دعوت کردند. پس از اینکه لیوان را سر کشیدم، بی حال شدم و سرم را روی میز گذاشتم دخترم هم دچار حالت تهوع شد و به دستشویی رفت. در همان حال آن دو مرد، مرا به یک انباری در نزدیکی استخر هتل بردند و چندین بار به من تجاوز کردند. آنها حتی از کار کثیفشان فیلم گرفتند. اما این پایان ماجرا نبود، مردان شیطان صفت مرا به اتاق دیگری بردند و در اختیار سه همکار دیگرشان قرار دادند.

به دنبال اظهارات این زن،‌پرونده به پلیس "ناپل" ایتالیا ارجاع شد و رسیدگی به پرونده و دستگیری مردان شیطان صفت در دستور کار پلیس این شهر قرار گرفت. ماموران با بررسی تصاویری که در شب حادثه با دوربین موبایل این زن گرفته شده بود موفق به شناسایی و دستگیری دو متهم به نامهای "آنتونیو مینیرو" و "فرانسسکو دانتونیو" شدند.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[ (1)

 

با مشخص شدن نتایج "دی‌ان‌ای" این دو نفر که زیر ناخن قربانی بود اتهام آنها ثابت و روانه زندان شدند. همچنین در ادامه تحقیقات، ماموران فیلم تجاوز به زن انگلیسی را در یک گروه واتس اپ به نام"عادتهای کثیف" کشف  و سه متهم دیگر این پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.

 

[[[[[[[[[[[[[[[[[[

 

مدارک و شواهد نشان می داد که این پنج نفر با خوراندن ماده مخدر به زن بیچاره و دخترش،  ‌نقشه کثیف خود را عملی کردند و این در حالی بود که وکلای متهمان مدعی شدند قربانی به دلیل تالمات روحی ناشی از مرگ همسرش از آرامبخش قوی استفاده می کرد. سرانجام قاضی دادگاه با توجه به شواهد و مدارک موجود حکم (مجموعا) 36 سال زندان را برای مجرمان پرونده صادر کرد.

با حکم دادگاه ناپل، "گنیارو دیوید گارگیولو" به 9 سال زندان، "آنتونیو مینیرو" و "فابیو دو ویرجیلیو" به هشت سال زندان و "فرانسسکو دانتونیو" و "رافائل رگیو" به  ترتیب به هفت و چهار سال زندان محکوم شدند.

به گزارش شمانیوز، حکم 5 متجاوز شیطان صفت در حالی در دادگاه خوانده شد که خانواده های آنان با داد و فریاد شروع به اعتراض کردند و شدت این اعتراض به حدی بود که پلیس برای تامین امنیت جانی قاضی و کارکنان دادگاه در محل حاضر شدند.

مترجم:مریم حسینی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied