شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه پنجشنبه 5 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/05

فال روزانه پنجشنبه 5 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/05

فال روزانه پنجشنبه 5 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/05

فال روزانه پنجشنبه 5 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/05

 

 

فال روز تولد (98/09/05)

 

 

 

دوست عزیزی که 5 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

امسال از فرصت هایی که در مقابل تان قرار می گیرد؛ برای بهبود شرایط مالی تان استفاده کنید. شما توانایی های زیادی دارید و باید از آنها به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید. اگر تا به حال از مشکلات جسمی رنج می بردید، امسال از تمام آنها رهایی خواهید یافت و زندگی سالم تری را تجربه خواهید کرد. شما لایق بهترین ها هستید، بنابراین جز این را برای خود نخواهید. در ماه اسفند اتفاق خوشی برایتان می افتد به طوری که حسرت بسیاری از اطرافیان تان را بر خواهد انگیخت. اگر برای به دست آوردن اهداف تان تا به حال تلاش های زیادی کرده اید اما به مراد دلتان نرسیده اید، بهتر است روش زندگی تان را تغییر دهید. سخت کوشی آسان نیست اما ارزشش را دارد. در نهایت سالی پر از قدرت و ثروت در راه خواهید داشت.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

شما در حال تغییر مسیر شغلی تان هستید. البته این را بدانید که تغییرات مثبت یک روزه ایجاد نمی شوند. حتی گاهی مجبورید که سختی هایی را تحمل کنید اما در نهایت نتیجه رضایت بخشی را برایتان به همراه خواهد داشت. تنها چیزی که در این شرایط باید بدان عمل کنید کمی صبر است. سعی کنید که به جای فرار از حقیقت با آن رو به رو شوید، حتی اگر تلخ باشد. شما فاصله زیادی از اهداف تان ندارید، به خود و توانایی هایتان اعتماد کنید تا آنچه در دل دارید برایتان مسیر شود.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

جز آستان توام در جهان پناهی نیست***سر مرا بجز این در حواله گاهی نیست

عدو چو تیغ کشد من سپر بیندازم***که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

فال روزانه

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

امروز روزی است که باید قدرت تحمل تان را نشان دهید. همه چیز به شما بستگی دارد. شما در شرایطی قرار می گیرید که باید از تمام توانایی هایتان استفاده کنید. اگر چه ممکن است تاثیر برخی از کارهایتان را اکنون نبینید اما در آینده ای نزدیک از تلاشی که کردید رضایت کامل را به دست خواهید آورد. اخیرا فردی که چشم دیدنش را نداشته اید، به سمت تان آمده و با رفتارهای خود سعی دارد خودش را در دل شما جا می کند. بهتر است که دست از پیش داوری بردارید و بگذارید زمان همه چیز را ثابت کند.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می ‌گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

در مورد کارتان ایده های نابی در سر دارید اما نمی دانید که چگونه به آنها جامع عمل بپوشانید. درست است که احتیاط در هر شرایطی لازم است اما این که به تمام حرف ها و پیشنهادهای دیگران شک کنید، اصلا منطقی نیست. در این شرایط دیگران می توانند مهره های مثبتی برایتان باشند و شما را در رسیدن به هدف هایتان یاری کنند. در مورد رابطه عاطفی تان احساس ناراحتی می کنید و به دنبال راهی برای فرار از آن هستید. اما اگر بیشتر فکر کنید متوجه می شوید که نگرانی شما بی مورد است.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین خرداد

منم که گوشه میخانه خانقاه من است***دعای پیر مغان ورد صبحگاه من است

گرم ترانه چنگ صبوح نیست چه باک***نوای من به سحر آه عذرخواه من است

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

این روزها مدام بهانه می گیرید که احتمالا دلیلش شرایط مالی یا حتی سلامتی تان است اما نگذارید که این نگرانی شما را از پا درآورد. شما توانایی زیادی برای غلبه کردن مشکلات تان دارید. به دیگران اعتماد کنید و دست تان را به آنها بدهید تا شما را یاری کنند. اگر خوش بینی خود را افزایش دهید، دنیا بیشتر به کام تان خواهد بود. اگر با معضلی در رابطه عاطفی تان دست و پنجه نرم می کنید، امروز زمان خوبی برای حل کردن آن است. شریک زندگی تان را نیز از ایده هایی که در سر دارید، مطلع کنید.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین تیر

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر:چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

مدتی است که نسبت به زندگی ناامید هستید اما امروز دیدتان عوض می شود و امید بیشتری به رابطه دارید. از این فرصت استفاده کنید و کارهای نیمه تمام تان را به پایان برسانید. یکی از اشکالات شما این است که حرف هایتان را نمی زنید یا به بیان دیگر خودخوری می کنید. به جای این که تنهایی نگرانی هایتان را حل کنید، از افراد با اعتماد اطرافتان کمک بگیرید. با بیان آنچه در دلتان است، نه تنها در محیط کار، بلکه در رابطه عاطفی و اجتماع نیز موفق تر خواهید بود.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین مرداد

رواق منظر چشم من آشیانه توست***کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل***لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

تعبیر: از انتظار خسته شده اید. منتظر جواب ثانیه شماری می کنید. باز هم شانس خود را محک بزنید. برای رسیدن به جواب به کسی دروغ نگویید، چون مشت شما باز می شود. متوسل به حیله نشوید. صبر داشته باشید. انشاالله جواب خواهید گرفت.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

حال و هوای امروزتان کمی با روزهای دیگر متفاوت است شاید چون موانع جدیدی را بر سر راهتان می بینید. به جای این دست و آن دست کردن، سعی کنید فردی که جلو پای شما سنگ می اندازد را از سر راهتان بردارید، در غیر این صورت خودتان از مسیر اصلی دور خواهید شد. امروز واقع بین باشید و به آینده خود با دید بازتری نگاه کنید. آیا برای آن چه در آینده می خواهید، قدمی برداشته اید؟ اگر جواب شما منفی است، امروز بهترین زمان برای شروع است.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین شهریور

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما فرد ساده و صادقی هستید اما شاید داشتن کمی سیاست به نفع تان باشد. آنچه در حال حاضر بدان احتیاج دارید، تغییر است. شما باید روش زندگی تان را کمی تغییر دهید، در خرج کردن پول تان محتاط تر باشید و فعالیت هایتان را متنوع تر کنید… آنوقت خواهید دید که زندگی فراتر و زیباتر از آنچه شما فکرش را می کنید است. شما به نظرات دیگران در مورد خودتان اهمیت زیادی می دهید اما یادتان باشد در هر شرایطی آنچه اولویت زندگی تان است، تنها خودتان هستید.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین مهر

    روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

    گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

    تعبیر:گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

خانواده یا کار؟ کدام را انتخاب می کنید؟ شما اخیرا میان این دو گیر افتاده اید و زمان زیادی را به فکر کردن در این مورد می گذرانید اما هنوز که هنوز به جواب قاطعی نرسیده اید. شاید بد نباشد که به تعادل میان آنها بیندیشید. با ایجاد برخی تغییرات در سبک زندگی تان می توانید زودتر به این تعادل برسید. اگر چه اینطور به نظر می رسد که شما در رابطه عاطفی تان خوشحالید اما ته دلتان چیز دیگری می گوید. اگر می خواهید رابطه رمانتیکی داشته باشید، باید اول از همه به رفتار خودتان تغییر دهید، نه اینکه در انتظار تغییری از طرف مقابل باشید.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین آبان

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

اگر چه از غرق شدن در رویاهایتان لذت می برید اما امروز زمانی ست که باید واقع بین باشید. تمرکز کلید موفقیت شما در محیط کار است. در غیر این صورت اشتباهی مرتکب می شوید که به ضررتان تمام خواهد شد. در مورد رابطه عاطفی تان نگران هستید اما بهتر است که کمی به طرف مقابل تان زمان دهید. نه تنها شما بلکه او نیز احتیاج به فکر کردن دارد. هیچ کس از فردای خود خبر ندارد، پس غصه اتفاقات نیفتاده را نخورید.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین آذر

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♑ فال روز متولدین دی

شما بسیار عجولانه رفتار می کنید در حالی که عجله در هر شرایطی کارساز نیست. گاهی آرامش است که شما را به مراد دلتان می رساند. پس محتاط تر رفتار کنید. در سرتان است تا کاری را از نو آغاز کنید. برای این که نتیجه این کار را بببنید، احتیاج به چند ماهی زمان دارید اما بر هدف تان استوار باشید زیرا ارزشش را دارد. دوستی از گذشته به سراغ تان می آید. شما آنقدر از این موضوع تعجب می کنید که ذهن تان درگیر می شود. بهتر است خودتان را به دست زمان بسپارید تا حقایق را مشخص کند.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین دی

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: اتفاقی افتاده که باعث شده به خود بیایی و از خواب غفلت بیدار شوی. کارهای گذشته را جبران کن. در گذشته تجربه های زیادی به دست آورده ای که در آینده همگی به دردت خواهند خورد. کدورت های قدیمی را فراموش کن. با ابطنی خوب و خوش زندگی کن و این اتفاق را به فال نیک بگیر.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♒ فال متولدین بهمن

شما فرد لجبازی هستید اما امروز باید کمی آرام تر برخورد کنید. اگر چه ساکت ماندن در برخی شرایط سخت است اما اگر می خواهید که زندگی بهتری داشته باشید، باید گاهی کوتاه بیایید و در مقابل دیگران سکوت کنید. اگر از دست دیگران به دلیل قضاوت های بی جایشان نگران هستید، بدانید که هر کسی زندگی را از عینک خودش می بینید، بنابراین این که فردی شما را به اشتباه قضاوت کرد، چیزی از ارزش شما کم نمی کند.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین بهمن

بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت

گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

در احساسات درونی تان دچار تردید شده اید اما نگران نباشید زیرا به زودی تمام تنش هایتان به اتمام می رسید و همه چیز به حالت قبل باز خواهد گذشت. مشکلات دیگران روی شما تاثیر عمیقی می گذارد اما در این شرایط بهتر است که به جای غصه خوردن به کمک آنها بشتابید. تجربیات زندگی شما می تواند برای دیگران کارساز باشد پس خودتان را از آنها دریغ نکنید. حال زمان خوبی برای برقراری ارتباط با دیگران است بنابراین اگر مجرد هستید، دست به کار شوید.

 

  • فال حافظ مخصوص متولدین اسفند

تعبیر:غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی

z1og_fefdjnd3y7qv

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied