شمانیوز
شما نیوز

بهترین سایتهای املاک در دبی

دوبیرا بهترین پرتال املاک در دبی است. این نه تنها املاک آماده را ارائه می دهد بلکه در واقع پروژه های پیش فروش یا پروژه های تحت توسعه را نشان می دهد.

بهترین سایتهای املاک در دبی

 

 

 

۱ـhttps://dobira.com/  : دوبیرا بهترین پرتال املاک در دبی است. این نه تنها املاک آماده را ارائه می دهد بلکه در واقع پروژه های پیش فروش یا پروژه های تحت توسعه را نشان می دهد. لینکی وجود دارد که می توان املاک و مستغلات را توسط ای پد املاک در دست خود را به مشتریانشان نشان دهند. این سایت در 6 کشور خاورمیانه فعالیت می کند: امارات متحده عربی ، ترکیه ، عربستان سعودی ، کویت ، عمان و بحرین. این وب سایت به 3 زبان انگلیسی ، عربی و ترکی است. قیمت املاک را به 11 ارز قدرتمند تبدیل می کند که شامل: درهم امارات ، ریال سعودی ، لیر ترکیه ، کویت دینار ، عمان ریال ، بحرین دینار ، دلار آمریکا ، دلار کانادا ، یورو ، پوند انگلیس ، دلار استرالیا و ین چین. این سایت همچنین مساحت ملک را در متر مربع ، فوت مربع و یارد مربع نشان می دهد. دوبیرا شامل اخبار املاک است که آن را به مکانی ایده آل برای اطلاع از بازار ملک و فرصت های سرمایه گذاری در املاک تبدیل می کند. این بهترین مکان برای اعلام یک پروژه املاک و جذب سرمایه گذاران خارجی است. این وب سایت با همه کار می کند.چه آژانس املاک، سرمایه گذاران و یا صاحبان املاک. تبلیغات در اینجا رایگان است. با این حال ، دوبیرا از فروش فضای بنر ، فضای کلیپ های ویدئویی ، برچسب های اکازیون و پروژه های پیش فروش مرغوب، سود می برد.

 

۲ـ www.propertyfinder.ae: پروپرتی فایندر دومین پرتال املاک در دبی است. این شرکت در 7 کشور فعالیت دارد: امارات متحده عربی ، بحرین ، عربستان سعودی ، مصر ، لبنان ، مراکش ، قطر. این وب سایت به 2 زبان انگلیسی و عربی است. هر دو پروژه آماده و پیش فروش را ارائه می دهد. یک لینک برای یافتن آژانس املاک دارد. این وب سایت فقط با آژانس املاک می کند.

 

۳ـwww.dubizzle.com: دوبیزل در سومین رتبه پورتال املاک دبی قرار دارد. این شرکت متخصص در املاک نیست بلکه شامل اتومبیل ، تلفن همراه ، مشاغل ، طبقه بندی کالای شغلی ، طبقه بندی کالای مصرف کننده و جامعه می باشد. این شرکت فقط در دبی فعالیت می کند ، اما به دلیل تنوع تبلیغاتی زیاد باعث ایجاد ترافیک زیاد شده و محبوبیت زیادی کسب کرده است. به دو زبان انگلیسی و عربی است. این وب سایت با همه کار می کند.

 

۴ـwww.bayut.com: بیوت در پورتال املاک دبی در رده چهارم قرار دارد. این شرکت در شش کشور ، امارات ، پاکستان ، اردن ، عربستان سعودی ، مراکش و بنگلادش فعالیت می کند. به دو زبان انگلیسی و عربی است. قیمت املاک را به درهم امارات متحده عربی ، دلار آمریکا ، یورو ، پوند انگلیس ،روپیه هند، روبل روسی و روپیه پاکستان تبدیل می کند. واحدهای مساحت آپارتمان ها را در فوت مربع ، متر مربع و یارد مربع تبدیل می کند. این وب سایت شامل راهنمای منطقه و وبلاگ هایی است که اطلاعات خوبی در مورد بازار ارائه می دهند. این وب سایت فقط با آژانس املاک کار می کند.

 

۵ـwww.justproperty.com: جست پروپرتی در رتبه پنجم پرتال املاک دبی قرار دارد. این شرکت در 8 کشور فعالیت دارد: امارات متحده عربی ، بحرین ، عمان ، قطر ، عربستان سعودی ، مصر ، اردن ، لبنان. وب سایت به دو زبان انگلیسی و عربی. هر کس میتواند از این وب سایت استفاده کند چه آژانس املاک، سرمایه گذاران و یا صاحبان املاک باشند.

 

۶ـwww.yzerproperty.com: یزرپروپرتی در بازار املاک دبی در رتبه ششم قرار گرفت. این شرکت فقط در دبی فعالیت می کند. قیمت ملک را به 4 ارز تبدیل می کند: درهم امارات ، دلار آمریکا ، پوند انگلیس ، روبل روسیه. این وب سایت به 11 زبان ، انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، فارسی ، ژاپنی ، آلمانی ، چینی ، روسی ، ترکی ، اسپانیایی ، کره ای و اوکراین است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied