شمانیوز
شما نیوز

دومین مرحله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

توکلی گفت: متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام، اقدام کنند.

دومین مرحله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ اعلام شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران: حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره دومین مرحله ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ گفت: داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از ۱۶ لغایت ۲۸ آذر ۹۸ اقدام نکرده اند، می‌توانند برای شرکت در این آزمون در مرحله دوم از روز دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با مطالعه دقیق دفترچه آزمون مذکور و اطلاعیه‌های سازمان سنجش در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت‌نام ، اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: در مرحله اول ثبت نام این آزمون که از ۱۶ آذر ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش  آغاز شد و با توجه به مهلت مجدد در نظر گرفته شده برای ثبت نام که در ۲۸ آذر پایان پذیرفت جمعا ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: ۳۲ هزار و ۶۳۲ داوطلب علاوه بر علاقه مندی به کد رشته امتحانی اول خود؛ علاقه مندی خود را به شرکت در کد رشته امتحانی دوم نیز اعلام کرده‌اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۲۲ نفر زن، ۱۷ هزار  و ۹۱۲ نفر مرد هستند.

توکلی گفت: تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۷۱ داوطلب نیز علاقه مندی خود را به شرکت در گزینش کد رشته محل‌های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی نیز اعلام کرده اند که از این تعداد ۸۲ هزار و ۱۸۰ نفر زن و ۷۶ هزار و ۳۹۱ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب، ثبت نام کننده مرحله اول تعداد یک هزار و ۷۷۱ داوطلب علاقه مندی خود را به شرکت در بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied