شمانیوز
شما نیوز

بارش برف و باران در ۱۷ استان کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۷ استان گزارش شده است.

بارش برف و باران در ۱۷ استان کشور

گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ایرنا : سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی، گفت: تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

 

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس، در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس سنگین و همچنین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش پراکنده  برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، فارس، قم، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی و همدان پیش‌بینی شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه بارش پراکنده  باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، بوشهر و گیلان گزارش شده است، خاطرنشان کرد: جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied