شمانیوز
شما نیوز

رای مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی؛

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد در برخی استان ها تغییر کرد

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد گفت: به منظور تسهیل در حضور دانشجویان و اساتید در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی امتحانات این دانشگاه در برخی استان ها تغییر کرد.

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد در برخی استان ها تغییر کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از مهر ، رضا همدانچی ، از لغو امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد در برخی استان ها در پی شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: رئیس دانشگاه آزاد به منظور تسهیل برای حضور دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد در مراسم عزاداری و تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی بخشنامه ای در راستای لغو امتحانات در چند استان صادر کرده است.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد افزود: براساس این بخشنامه در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه امتحان واحدهای دانشگاه آزاد در استان خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، روز دوشنبه ۱۶ دی ماه امتحانات استان تهران، استان قم، استان البرز، استان مازندران و مرکزی و همچنین روز سه شنبه ۱۷ دی ماه امتحانات دانشجویان در استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان و هرمزگان لغو می شود.

وی ادامه داد: امتحانات لغو شده به روز پس از آخرین امتحان با نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان منتقل می شود.

همدانچی با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات در استان هایی که اعلام نشده، به قوت خود باقی است، افزود: البته سایر استان ها می توانند با پیشنهاد شورای فرهنگی استان امتحانات خود را جا به جا و به روز دیگری موکول کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied