شمانیوز
شما نیوز

امتحانات روز دوشنبه دانشگاه علامه طباطبایی لغو شد

روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: برنامه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان از روز دوشنبه 16 دی ماه به روز پنجشنبه 19 دی ماه در همان ساعت تغییرکرده است و دانشجویان می توانند برای شرکت در مراسم تشییع شهید سلیمانی شرکت کنند.

امتحانات روز دوشنبه دانشگاه علامه طباطبایی لغو شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  فارس، روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کرد: به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار با هدف تسهیل شرکت استادان و دانشجویان گرامی در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید سرافراز اسلام،  برنامه برگزاری امتحانات پایان ترم از  روز دوشنبه ۱۶ دی ماه لغو شده است.

براساس این گزارش، امتحانات پایان ترم  دانشجویان از روز دوشنبه ۱۶ دی ماه به روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه در همان ساعت تغییر می‌یابد، این در حالی است که تسهیلات رفت و برگشت برای شرکت اساتید، دانشجویان و کارکنان به محل برگزاری مراسم تشییع از سوی دانشگاه در نظر گرفته شده است.

قابل ذکر است، به همین مناسبت مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی فردا یکشنبه ۱۵ دی ماه بعد از نماز ظهر و عصر با حضور اقشار مختلف دانشگاهیان در مسجد امام علی(ع) دانشگاه واقع در پردیس مرکزی برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied