شمانیوز
شما نیوز

دانشگاه الزهرا(س) دوشنبه تعطیل است

رئیس دانشگاه الزهرا(س) گفت: این دانشگاه روز دوشنبه 16 دی ماه به دلیل حضور حداکثری دانشجویان در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی تعطیل است.

دانشگاه الزهرا(س) دوشنبه تعطیل است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس: مهناز ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا(س)  با اشاره به تعطیلی  این دانشگاه در روز دوشنبه گفت: دانشگاه الزهرا(س) در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه براساس تصمیم‌گیری در هیات رئیسه این دانشگاه برای حضور حداکثری دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی و در مراسم تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس تعطیل است. 

وی افزود: امتحانات این دانشگاه برخلاف سایر دانشگاه‌ها از روز سه‌شنبه برنامه‌ریزی و قرار بود برگزار شد که در روز مقرر یعنی سه‌شنبه ۱۷ دی ماه برگزار خواهد شد. 

ملانظری تصریح کرد: در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه که این دانشگاه تعطیل است بعضی از دانشکده‌های ما امتحانات داخلی داشتند که آ‌نها را با  هماهنگی‌های انجام شده به تاریخ دیگری موکول کردیم. 

رئیس دانشگاه الزهرا(س) اضافه کرد: این دانشگاه برای برگزاری مراسم سردار سپهبد قاسم سلیمانی دارای ستاد برگزاری است که متشکل از تشکل‌های دانشجویی، بسیج سازمان و کانون‌های فرهنگی بوده که در مراسم تشییع این فرمانده سپاه پاسداران برنامه‌های متنوعی خواهیم داشت. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied