شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس سه شنبه 17 دی

به علت تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدارس در بعضی استان ها فردا سه شنبه 17 دی تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس سه شنبه 17 دی

به گزارش خبرنگار شمانیوز: به علت تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مدارس در بعضی استان ها فردا سه شنبه 17 دی تعطیل می باشد.

 

 

تکمیلی1//

مدارس استان کرمان روز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

 

تکمیلی2//

روابط عمومی آموزش و پرورش فارس: بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیای آن‌ها مبنی بر حضور در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در شیراز، تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهر شیراز در روز سه شنبه ۱۷ دیماه در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

 

تکمیلی3//

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش آموزان و اولیای آن‌ها مبنی بر حضور در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در استان یزد فردا سه شنبه هفدهم دی ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: به منظور تسهیل حضور دانش آموزان در مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی امتحانات نهایی و غیرن‌هایی دانش آموزان استان یزد در امروز دوشنبه و فردا سه شنبه لغو شد.

 

تکمیلی4//

به گزارش خبرنگارشمانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، به اطلاع می رساند بنا به درخواست همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیا گرامی  مبنی برحضور در مراسم گرامیداشت سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درمیدان امام خمینی( ره) همدان، تمامی مدارس در همه دوره‌های تحصیلی در شهر همدان روز سه شنبه 17 دی ماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل هستند.

 

مردم دارالجهاد همدان به پاس قدردانی از یک عمر مجاهدت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه شنبه 17 دی‌ماه در میعادگاه همیشگی خود در میدان امام خمینی(ره) گرد هم می‌آیند تا با سردادن فریاد "هیهات من الذله" و "مرگ برامریکا" با شهیدان به ویژه گلگون کفنان جبهه ایستادگی و مقاومت تجدید بعیت کنند.

این مراسم روز سه شنبه 17 دی‌ماه از ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم دار المومنین همدان و با سخنرانی آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار می‌شود.//تسنیم

 

تکمیلی5//

کلیه امتحانات نهایی و غیرنهایی مدارس پردیس، دماوند ،فیروزکوه بومهن، جاجرود و رودهن فردا سه‌شنبه لغو است.

 

در حال بروزرسانی...

 

 

جهت اطلاع از جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • روژان

    می شه تعطیل کنین

  • هاااااا

    تعطیله؟

  • تینا

    تهران چی تعطیله امتحانات نهایی

  • پرییییی

    بابا من میگم فردا تهران تعطیل یا نه یزد برا من میاره