شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی //

جاذبه های گردشگری کوبا

کشور کوبا یک بهشت زمینی در دریای کارائیب است، که دارای جاذبه های گردشگری زیادی از جمله جاذبه های گردشگری طبیعی است. کوبا دارای سواحل بسیار زیبا با شن های سفید بلوری و کم عمق به گونه ای که در برخی مناطق می شود ماهی های رنگارنگ داخل آب را نیز تماشا کرد. دارای فرهنگ شاد و خانه های رنگارنگ با نماهای جالب است.

جاذبه های گردشگری کوبا

جاذبه های گردشگری کوبا

کشور کوبا جواهر آنتیل است که بزرگ‌ترین جزیره در دریای کارائیب شناخته شده است. این کشور از کلیه ی همسایه های اطراف خود متفاوت است. در این کشور هنوز تاریخ نمرده و در بیشتر شهر ها و خیابان ها حس کمونیست ها، انقلاب های مختلف و موزه‌های پر از سلاح‌ها تاریخ را برای گردشگران زنده می کند. کشور کوبا محل زندگی چگوارا و کاسترو بوده و در همه جای این کشور رد پایی از آن ها دیده می شود. هاوانا شهر تاریخی در کوبا، با ساختمان هایی به سبک باروک و هتل‌های مجلل و اشرافی به همراه کاباره‌هایی که شبانه صدای موزیک جاز همه جای خیابان ها را پر می کند و بوی سیگار های تند به مشام می رسد، شناخته شده است. خیابان‌های هاوانا پر از کادیلاک های زیباست که حال و هوای سنتی به شهر می بخشد.

 

 

 

مالکون هاوانا در کوبا

مالکون، یکی از مشهورترین تفرجگاه های کوبا است که در نزدیکی سواحل قرار گرفته.  در خیابان های مالکون خانه هایی با قدمت چند صد ساله وجود دارند که به زیبایی خیابان ها می افزایند.  این ساحتمان ها به رنگ های صورتی و زرد رنگ آمیزی شده اند که برای تمام گردشگران، یک سفر رویایی با عکس های هنری و جذاب رقم می زنند. با قدم زدن در سواحل آبی که کودکان در آن بازی می کنند و افراد دیگر مشغول گرفتن ماهی هستند، روح و روان خود را جلا دهید.

 

WhatsApp Image 2020-01-06 at 4.47.01 PM (1)

 

 

مالکون هاوانا در کوبا

 

موزه ملی هنر د بلاز در کوبا

موزه ملی هنر د بلاز (de Bellas Artes) در خیابان قدیمی و زیبای La Habana Vieja ساخته شده است. در این موزه آثار تاریخی بسیار زیادی وجود دارد که نشانگر چگونگی زندگی مردم زمان های قدیم  در کوبا بوده است. توریست ها با دیدن پرتره‌های فدریکو بلتران ماسز، گیلرمو کولازو خستگی از تنشان خارج می شود. همچنین در این موزه  مجسمه‌های مدرن ریتا لنگا به نمایش گذاشته شده اند. در بخش های دیگر این موزه آثار دستی و باستانی دیگری همانند جام های قدیمی و نقاشی‌های آل گرکو زیبایی خاصی به این موزه می دهند

 

 

WhatsApp Image 2020-01-06 at 4.47.01 PM

 

موزه ملی هنر د بلاز در کوبا

 

 

وارادرو در کوبا

یادمان نرود که کوبا بهشت کوچکی در میان دریای کارائیب است. سواحل دریای کارائیب به تنهایی می تواند دلیل خوبی برای سفر به کوبا باشد. هتل‌های شیک وارادرو در کنار سواحل با نماهای رنگی و زیبا خود نمایی می کنند. این بهشت کوچک دارای درخت انجیر هندی و نخل ها بلند، ماسه‌های سفید مانند الماس و نرم، بهترین مکان برای به آرامش رسیدن و تفریح است که تور شرکت ریسمون با ارائه ی بهترین خدمات، خاطرا خوشی برای شما خواهد ساخت.

 

WhatsApp Image 2020-01-06 at 4.47.01 PM (4)

 

وارادرو در کوبا

 

گورستان کولون در کوبا

گورستان کولون بهترین مکان برای دیدن تاریخ کوچک کشور کوبا است. این گورستان دارای قبرهای گوتیک است که به وسیله ی مجسمه های بسیار بزرگ طراحی شده اند. این گورستان تقریبا همانند گورستان پرلاشز پاریس و لارکولتای بوینس آیرس ساخته شده و حتی با آن ها در زیبایی رقابت می کند. این مکان در غرب شهر هاوانا قرار گرفته است. در وسط این گورستان یک کلیسا به رنگ عقیق با گنبدهای قرمز مایل به قهوه‌ای ساخته شده است، که کلیسای اصلی این گورستان بوده و هر بیننده ای را متحیر می سازد. بئاتریز آزوردوی پالاسیوس فیلم‌ساز حرفه ای، خوزه لیمای شاعر و خوزه میگوئل گومز، رئیس‌جمهور اسبق کوبا ازجمله افراد مشهوری هستند که در این گورستان به خاک سپرده شده اند.

 

WhatsApp Image 2020-01-06 at 4.47.01 PM (3)

 

گورستان کولون در کوبا

 

 

 کارخانه سیگار پارتاگاس در کوبا

این کارخانه به تازگی تولید و فروش سیگار معروف کوبایی  را متوقف ساخته است ولی هنوز جذابیت خود را برای گردشگران از دست نداده و یکی از مکان های اصلی تنباکو به حساب می آید. این کارخانه ی قدیمی در لاکاس، هابانو ساخته شده است. در این کارخانه به بازدید کننده ها اطلاعاتی در مورد تاریخ سیگارها و کارخانه می دهند و به آن ها سیگارهای مرغوب تعارف می کنند. هملت یکی از کارمندان قدیمی این کارخانه است که خاطرات و حرف های جالبی از این کارخانه بازگو می کند. شما می توانید در تور کوبا شرکت ریسمون به ما ملحق شوید و از تمام این مکان های دیدنی و بهشت کوچک لذت ببرید. ما سفر شما را به یک خاطره تبدیل خواهیم کرد.

 

WhatsApp Image 2020-01-06 at 4.47.01 PM (2)

 

کارخانه سیگار پارتاگاس در کوبا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied