شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه سه شنبه 17 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/17

فال روزانه سه شنبه 17 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/17

فال روزانه  سه شنبه 17 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/17

فال روزانه  سه شنبه 17 دی 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/10/17

 

 

فال روز تولد (98/10/17)

 

 

دوست عزیزی که 17 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! 

هنر و زیبایی از هر نوعی که باشد شما را به خود جذب می کند و شاید حتی در سالی که پیش رو دارید به این فکر بیفتید که حرفه ی خود را تغییر داده و در زمینه ی هنر شروع به فعالیت کنید. امسال زندگی شما پر از هنر، عشق و تفریح خواهد بود. شخصیت گرم و صمیمی شما افراد زیادی را به طرفتان جذب خواهد کرد. اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعیتان به شما کمک خواهند کرد تا در زمینه ی حرفه ای به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنید. نگرش مثبتی که شما نسبت به زندگی دارید نه تنها باعث خوشحالی خودتان و خانواده تان می شود، بلکه خوشحالی دوستان و سایر اطرافیانتان را نیز به همراه خواهد داشت. شما انسانی وفادار هستید و برای یاری رساندن به آنهایی که به کمک نیاز دارند هر کاری که از دستتان بربیاید انجام خواهید داد، اما امسال باید مواظب باشید که خودتان را در این راه قربانی نکنید. امسال از لحاظ اقتصادی برای شما خیلی خوب خواهد بود و پول زیادی به دست خواهید آورد، اما مسائل عاطفی شاید در اوایل سال به آن خوبی که انتظار داشته اید پیش نروند. بهمن، فروردین، خرداد و مهر ماه های مهم امسال خواهند بود.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید در ابتدای روز آنقدر کسل و بی حوصله باشید که به سختی روزتان را آغاز کنید، اما  به محض این که دست به کار شوید دیگر هیچ چیز نخواهد توانست جلویتان را بگیرد و هر کاری که آغازکنید را به خوبی پیش خواهید برد. شما یک روز پر تنش و پر استرس را در پیش دارید، اما قدرت این که به این وضعیت غلبه کنید را خواهید داشت. انجام فعالیت های ورزشی برای آرام کردن اعصابتان بسیار مفید خواهد بود. حتی یک پیاده روی کوتاه اما سریع هم می تواند مفید واقع شود. تا بعدازظهر خیلی آرامتر خواهید بود و در نتیجه می توانید به رفتار خود تسلط پیدا کرده و کارهایی که از شما انتظار می روند را به انجام برسانید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین

 

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که از طرف دشمن است.درد هجر بزرگی را تحمل می کنید. اما تن به رضای خداوند دهید. مطمئن باشید جواب خوبی ها و ثوابی را که کرده اید در جایی دیگر خواهید گرفت. حرف های خود را بر اساس فرض و شک نزنید که بر علیه خودتان استفاده می کنند. بذر وبی بکارید تا شاهد رویش خوبترین ها باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

داشتن تفریح و تنوع برای هر کسی لازم است و در این موضوع هیچ شکی نیست، اما وقتی این تفریح و خوشگذرانی مانع توجه و رسیدگی شما به مسئولیت هایتان شود باید در رفتار خود تجدید نظر کنید. در حال حاضر حس ششم شما خیلی خوب کار می کند و باید از این توانایی حداکثر استفاده را به نفع خودتان ببرید. نگران کارهای پیش پا افتاده ی روزمره نباشید و توان و انرژی خود را روی کارهای مهم تری که باید انجام دهید متمرکز کنید. امروز چالش های زیادی در انتظارتان خواهند بود. پس بهتر است برنامه دقیقی برای روزتان بچینید و بر اساس اولویت های اصلیتان پیش بروید تا عملکرد بهتر و کارایی بیشتری داشته باشید.

 

فال حافظ متولدین اردیبهشت

 

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها

به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین خرداد

امروز بی هیچ تردیدی روز تغییر و تحول خواهد بود. شاید خودتان آنقدر غرق فکر کردن به مشکلات و ناراحتی هایتان باشید که متوجه این موضوع نباشید. شما دچار احساس نا امیدی شده اید و در این فکر هستید که آیا هرگز به اهداف و آرزوهایتان دست پیدا خواهید کرد؟! اصلا لازم نیست که تا این حد نا امید باشید، اوضاع از همین امروز تغییر خواهد کرد، فقط باید کمی حوصله به خرج دهید و منتظر بمانید تا اثرات این تغییرات را به وضوح در زندگی خود احساس کنید. در نهایت این که چقدر طول کشیده تا به مقصدتان برسید هیچ اهمیتی نخواهد داشت، آنچه اهمیت دارد این است که به آنجا رسیده اید و نتیجه ی زحمات خود را دیده اید.

 

فال حافظ متولدین خرداد

 

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر:به درگاه خداوند دست نیاز بلند کرده ای و عاجزانه طلب مراد می کنی. دنبال طبیبی برای درمان دل بیمار خود هستی. حاضری برای رسیدن به مقصود جان خود را هم فدا کنی. بالاخره فیض رحمت خداوندی شامل حالت می شود. روزگار تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری هم دل سرد و بی روح تو را به گلزاری مصفا مبدل خواهد ساخت.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین تیر

تمام موجودات زنده از وجود شما بهره مند می شوند. توجه و اهمیت به وجود دیگران جزئی از وجود شماست و امروز هم این جنبه از وجود شما فعال تر از هر زمان دیگری است. اما گاهی شما خیلی بیشتر از آن که مواظب خودتان باشید به دیگران و نیازهایشان توجه دارید و این اصلا برای شما و همچنین دیگران خوب نیست. اگر به خودتان و احساساتتان توجه بیشتری داشته باشید. کمی از کمک کردن به دیگران فاصله گرفته و اولویت را به خودتان و نیازهایتان بدهید. این کار باعث خواهد شد که بتوانید در آینده خیلی بیشتر و بهتر دیگران را مورد حمایت خود قرار دهید.

 

فال حافظ متولدین تیر

 

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین مرداد

گاهی محبوبیت و جذابیت شما بیش از آن که برایتان یک نعمت باشد یک زحمت و دردسر اساسی است. امروز وقتی به برنامه ی روزانه تان نگاه می کنید می بینید که آنقدر به دیگران قول های مختلف داده اید که وقتی برای خودتان باقی نمانده است و برنامه تان با قرارها و مهمانی های مختلف پر شده است. این فعالیت های اجتماعی بیش از اندازه آرامش شما را به هم زده اند و باید در برنامه ها و اولویت هایتان یک تجدید نظر اساسی کنید. شما مجبور نیستید برای راضی نگه داشتن دیگران به تمام دعوت هایی که از شما می وشد جواب مثبت بدهید. گاهی هم برای رضایت خاطر خودتان بهتر است جواب «نه» بدهید.

 

فال حافظ متولدین مرداد

 

 

دیدی که یار جز سر جور و ستم نداشت***بشکست عهد وز غم ما هیچ غم نداشت

یا رب مگیرش ار چه دل چون کبوترم***افکند و کشت و عزت صید حرم نداشت

تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.

 

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین شهریور

امروز یکی از آن روزهایی است که در زمینه ی مسائل مادی و اقتصادی شانس بسیار زیادی دارید، پس حواستان باشد که بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیت ببرید و از فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را داشته باشید. هرچند که شما معمولا همه چیز را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و مزایا و معایب هر موقعیتی را با احتیاط کامل می سنجید، اما باید مواظب باشید که این احتیاط بیش از اندازه شما را از فرصت های پیش رویتان غافل نکند. امروز سعی کنید حتما زمانی را خارج از منزل و محل کارتان بگذرانید و تمام روز خودتان را در فضاهای بسته حبس نکنید، این کار به شما کمک خواهد کرد تا ذهنی فعال تر نیز داشته باشید.

 

فال حافظ متولدین شهریور

 

 

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:به مراد دل خود می رسی و این از برای دعاهای سحریت می باشد. فکر نکن همه کارها را تنها انجام داده ای بلکه بقیه نیز سبب ساز بوده اند تا بتوانی به مقصود برسی. بر عهد خود وفادار بمان. روزگار بر وفق مراد توست پس رضای خداوند را هم در نظر بگیر و تو هم برای دیگران سبب ساز باش.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین مهر

امروز شما دارید با جنبه ی تازه ای از وجود خود آشنا می شوید و می بینید که این بخش از وجودتان چقدر هم دوست داشتنی است! شما معمولا آدم محافظه کاری هستید، اما امروز، به ویژه در هنگام خرید کردن، تمام احتیاط ها و ترس هایتان را کنار گذاشته و با خیال راحت پول خرج می کنید و دقیقا همان چیزهایی را می خرید که خودتان دلتان می خواهد. خوب، چرا که نه؟ ما تنها یک بار زندگی می کنیم. امروز برای عشق و عاشقی نیز روز بسیار خوبی خواهد بود، پس سعی کنید حسابی به خودتان برسید تا بیشترین اثر ممکن را روی طرف مقابلتان بگذارید. درست است که ظاهر در یک رابطه ی عاطفی مهم ترین چیز نیست، اما آیا می شود اثر آن را انکار کرد؟!

 

فال حافظ متولدین مهر

 

 

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین آبان

همه ی ما گاهی گول می خوریم و شما هم در این مورد هیچ فرقی با بقیه ندارید و همین موضوع امروز باعث نگرانی شما شده است. امروز پیشنهادات کاری و مادی زیادی به شما خواهند شد که از طریق ایمیل و یا به صورت مستقیم از شخص پیشنهاد کننده به دست شما خواهند رسید. بعضی از این پیشنهادها آنقدر فوق العاده به نظر می رسند که نمی توانید به راحتی آنها را باور کنید. در این موقعیت بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به حس درونی خود اعتماد کنید. در هر صورت پیشنهاداتی که از جانب اعضای خانواده تان به شما می شوند را خواهید توانست با خیال راحت و بی هیچ گونه تردیدی بپذیرید.

 

 

فال حافظ متولدین آبان

 

 

زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین آذر

امروز صبح بیدار شدن از خواب کمی سخت خواهد بود اما یک صبحانه ی مفصل حالتان را سر جایش خواهد آورد. در حال حاضر حساسیت شما نسبت به دیگران و نیازهایشان بیش از هر زمان دیگری است و شما خیلی خوب می دانید که چطور باید از این موقعیت استفاده کنید. شاید تا این حد مورد نیاز دیگران بودن برای شما سخت باشد، اما حالا دقیقا وقت کمک کردن به دیگران است. شما که همیشه عاشق قهرمان بازی و کمک کردن به دیگران و نجات دادن آنها بوده اید، پس چرا از این فرصت به نحو احسن استفاده نکنید؟! این کار در نهایت به نفع خودتان نیز خواهد بود و علاوه بر این که احساس رضایت خواهید داشت منافع دیگری را نیز به دست خواهید آورد.

 

فال حافظ متولدین آذر

 

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین دی

خونگرمی و ذات خوب شما امروز همچون آهنربایی همه را به سوی شما جذب خواهد کرد. البته شما به قرار گرفتن در چنین موقعیت هایی عادت دارید، اما امروز ویژگی های مثبت شخصیت شما بیش از هر زمان دیگری به چشم می آیند. روابط و مکالماتی که امروز دارید برای شما بسیار رضایت بخش هستند و همان طوری پیش می روند که خودتان انتظار دارید، به همین دلیل هم این روز اگر از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید فرصت بسیار خوبی برای قوت بخشیدن به روابط عاطفیتان خواهد بود. امروز شما مجبور خواهید بود با موضوعی که این اواخر آن را پشت گوشتان انداخته بودید روبرو شده و آن را مورد رسیدگی قرار دهید.

 

فال حافظ متولدین دی

 

 

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه‌ای و در آرزو ببست

تعبیر: اراده ات بسیار قوی است و با آن می توانی دنیا را زیر و رو کنی. همه چیز را زیبا می بینی و از این دید خود راضی هم هستی. زیبایی ها آنقدر تو را مست کرده که به خزان فکر نمی کنی. گاهی خود را مثل باد سبک می دانی و دلت می خواهد همراه آن سرگردان باشی ولی این خیالات برایت ثمری ندارد پس اراده ی قوی خویش را به کار برده، دنیا و آخرت خود را بساز.

z1og_fefdjnd3y7qv

 فال روزانه متولدین بهمن

درست است که برای مدتی بسیار طولانی انتظار کشیده اید، اما امروز بالاخره آن اتفاق و یا تغییری که برای مدت ها انتظارش را کشیده اید برایتان پیش خواهد آمد. شاید در نگاه اول بزرگ بودن این تغییر چندان به چشم نیاید، اما با گذشت زمان نقش واقعی آن را روی زندگی خودتان احساس خواهید کرد. امروز حواستان را خوب جمع کنید و از هر فرصتی که برایتان پیش می آید به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید تا از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید. اگر فکر می کنید همراهی عشقتان حالتان را بهتر خواهد کرد در انجام این کارها او را نیز با خودتان همراه کنید.

 

فال حافظ متولدین بهمن

 

 

 

دل می‌رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را

تعبیر: اگر کار را برای رضای خداوند انجام داده ای پس چرا دیگر شکایت می کنی. خداوند مزد تو را می دهد. پیر دانایی راه تاریک تو را با علم خودش روشن می کند ولی راه بسیار طولانی و مقصد دور است. تو از عاقبت گناه باخبری پس چرا گناه می کنی. با توسل به قرآن آبروی ریخته ات بر می گردد.

z1og_fefdjnd3y7qv

فال روزانه متولدین اسفند

امروز باید بیشتر از هر وقت دیگری به خودتان برسید. لزومی ندارد که زیاده روی کنید و قیافه ای عجیب و غریب برای خودتان درست کنید. فقط تا جایی که می توانید مرتب و منظم و طبق مد روز باشید. این کار علاوه بر این که به بهتر شدن روحیه تان کمک قابل توجهی خواهد کرد، باعث خواهد شد اطرافیانتان را نیز تحت تأثیر قرار داده و در محیط کارتان و یا هر جای دیگری که بروید مورد توجه قرار بگیرید. شاید در ابتدای روز زیاد حوصله ی این که به خودتان برسید را نداشته باشید، اما به هیچ وجه در این مورد تنبلی نکنید. اگر کینه ای قدیمی در دلتان دارید ممکن است با برخوردی ناگهانی احساساتتان فوران کرده و در نتیجه درگیری هایی داشته باشید. مواظب باشید کنترل رفتارتان از دستتان خارج نشود.

 

فال حافظ متولدین اسفند

 

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر:رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

z1og_fefdjnd3y7qv

 

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied