شمانیوز
شما نیوز

مکان سقوط هواپیمای بوئینگ

صبح امروز یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ ۷۳۳ پس از پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) در محدوده محمودآباد شهریار سقوط کرد.

 مکان سقوط هواپیمای بوئینگ

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا: براساس گفته مردم محلی این هواپیما پیش از سقوط دچار نقص فنی شده و در هوا آتش گرفته بود. در حال حاضر نیروهای امدادی، هلال احمر، نیروی انتظامی در محل حاضر بوده و در حال رسیدگی به شرایط هستند.

گزارشهای رسیده حاکی از آن است که حدود ۱۸۰ مسافر در این هواپیما بوده‌اند که اکثرا هویت ایرانی داشته‌اند و تنها ۳۲ سرنشین غیر ایرانی بوده‌اند. نیروهای هلال احمر در حال تجسس محل سقوط هواپیما و یافتن بقایای پیکرها و همچنین وسایل سالم هستند و قرار شده چنانکه مدرک شناسایی سالم پیدا کردند آن را به نیروی نظامی و پلیس آگاهی تحویل دهند.

براساس این گزارش مشاهدات حاکی از آن است که هیچ کدام از مسافران هواپیما زنده نمانده‌اند و از بقایای وسایل به نظر می‌رسد تعدادی از مسافران کودک بودند. بر این اساس برخی از خانواده‌های مسافران نیز به محل آمده‌اند.  به مردم محلی اجازه ورود به محل سقوط هواپیما داده نمی‌شود.

همچنین پیکرها در قسمت دیگری از محل بوده که فقط تعدادی از نیروهای امداد، هلال احمر و نیروهای انتظامی اجازه ورود به محل را پیدا کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied