شمانیوز
شما نیوز

یک جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی پیدا شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن یکی از جعبه های سیاه هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی که حوالی ۶ صبح امروز در حوالی تهران سقوط کرد، خبر داد.

یک جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی پیدا شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تابناک: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن یکی از جعبه های سیاه هواپیمای ۷۳۷ اوکراینی که حوالی ۶ صبح امروز در حوالی تهران سقوط کرد، خبر داد.

رضا جعفرزاده اظهار کرد: همچنان هیچ گونه اطلاعاتی از تعداد دقیق و اسامی مسافرانی که به این هواپیمای اوکراینی سوار شده بودند در دست نیست و به محض مشخص شدن آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از جعبه‌های سیاه هواپیما ۷۳۷ اوکراینی که در شاهدشهر تهران صبح امروز سقوط کرد پیدا شده است.

ماموران نیروی انتظامی اجازه حضور خبرنگاران در بخشی از محل وقوع این سانحه را نمی‌دهند و همه نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن اثری از اجساد کارت شناسایی و دیگر مدارک هویتی مسافران این پرواز هستند.

سازمان هواپیمایی کشوری پیشتر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این‌که هواپیمای سقوط کرده اوکراینی ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه داشته، اعلام کرد که برسی های اولیه حاکی از جان باختن تمام سرنشینان هواپیماست.

در این اطلاعیه آمده است: یک فروند هواپیمای بوئینگ ۸۰۰-۷۳۷ متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با علامت ثبت UR-PSR که با شماره پرواز ۷۵۲ در ساعت ۶:۱۲ روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف پرواز کرده بود، پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶:۱۸ در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

هواپیما دارای ۱۶۷ مسافر و ۹نفر خدمه پروازی بوده و برسی های اولیه حاکی از جان باختن تمام سرنشینان هواپیماست.

بیشتر مسافران هواپیما، اتباع جمهوری اسلامی ایران بوده اند و مسافرانی با سایر ملیت ها نیز در این پرواز حضور داشتند که شنیده ها حاکی از این است که تعداد غیر ایرانی‌ها ۳۲ نفر بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied