شمانیوز
شما نیوز

تجاوز جنسی 4 مرد شیطان صفت به زن در باغ باقرشهر + جزئیات

رئیس کلانتری باقرشهر تهران از دستگیری چهار جوان در رابطه با آزار و اذیت خانم جوانی در یکی از باغ‌های این محدوده اطلاع داد .

تجاوز جنسی 4 مرد شیطان صفت به زن در باغ باقرشهر + جزئیات

باشگاه خبرنگاران در شهریور 98 نوشت: رئیس کلانتری باقرشهر تهران از دستگیری چهار جوان در رابطه با آزار و اذیت خانم جوانی در یکی از باغ‌های این محدوده اطلاع داد . سرگرد داوود آقازاده درباره دستگیری این چهار نفر بیان کرد : ساعت پنج صبح روز جمعه (۱۸ مرداد ماه) خانمی جوان در حالی که هراسان و گریان بود وارد کلانتری شده و در اظهارات خود به ماموران پلیس گفته است که از سوی چهار جوان مورد تعرض قرار گرفته .

 

او با تاکید بر اینکه این زن جوان بسیار بی‌قراری می کرد و به شدت گریه می‌کرد، بیان کرد : زن جوان درباره این اتفاق اظهار کرد که شب گذشته اش در حالی که قصد بازگشت به خانه را داشت در منطقه افسریه توسط چهار جوان که سوار یک خودرو پژو ۲۰۶ بودند و به همراه خود قمه و سلاح سرد داشتند ، ربوده شده.

 

این چهار نفر بعد از ربودنش، او را به باغی در همین محدوده بردند و مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند . داوود زاده با اشاره به واکنش سریع ماموران پلیس و دستگیری این چهار نفر اظهار داشت : زمانی که این شکایت مطرح شد ماموران بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود گذاشتند و وارد عمل شده اند.

 

آن ها با حضور به‌ موقع خود در باغ هر چهار نفر را در محل همان باغ دستگیر کردند و به کلانتری انتقال دادند . به گفته او خودرو ۲۰۶ که ربوده شدن خانم جوان با این وسیله انجام شده بود نیز از همین باغ کشف شده است و متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۰۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    لعنت بر مرده زنده این چهار جوان حرامزاده.اینها تا اخر عمرشون بایدزندان باشن.

  • ناشناس

    لعنت بر این ۴ نفر شیطان صفت وقت اعدام ...

  • جلالی

    اشد مجازات

  • ناشناس

    اینها باید سخت مجازات شوند

  • ناشناس

    کسانی که مزاحم ناموس مردم میش. ندبایدبه اشدمجازات. محک. م بشوند. یعنی اعدام. اعدام