شمانیوز
شما نیوز

تجاوز پلیس به یک دختر نوجوان در جشن تولد+عکس

دختر نوجوان هندی که در مراسم جشن تولد خود توسط یک پلیس مورد آزار و اذیت قرار گرفت پس از نوشتن نامه خودکشی به طور مرموزی ناپدید شد.

تجاوز پلیس به یک دختر نوجوان در جشن تولد+عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از ایندیاتودی، پنجم ژوئن سال گذشته خانواده این دختر نوجوان با نام مستعار "هما" به مناسبت تولد 17 سالگی دخترشان جشن مفصلی در خانه خود در "ناوی بمبئی" ترتیب دادند و فامیل و بستگان را دعوت کردند. در بین مهمانان "نیشیکانت مور" معاون بازرس کل پلیس شهر و همسرش به چشم می خورند که بدون دعوت به مراسم آمده بودند. در واقع "مور" از دوستان نزدیک پدر "هما" بود که با شنیدن خبر تولد دختر دوستش، بدون اطلاع قبلی خودش را به این مراسم دعوت کرده بود.

پس از بریده شدن کیک تولد،هریک از مهمانان برای دادن هدیه خود نزد "هما" رفتند و با دختر نوجوان عکس یادگاری گرفتند. مراسم شلوغ و پرسرو صدایی بود در این بین "مور" که الکل نوشیده و حسابی مست کرده بود از فرصت استفاده کرد و در فرصتی مناسب به دختر نوجوان دست درازی کرد.

 

5db139d6-dfff-4c18-b91b-eca2a076e3b0

 

به دنبال این ماجرا و پس از برگزاری مراسم، "هما" که دچار آسیب روحی شدیدی شده بود با کمک خانواده اش شکایتی علیه "مور" در اداره پلیس ناوی بمبئی ثبت کردند اما با فشار و تهدیدهای پلیس هوسران، او و خانواده‌اش مجبور شدند شکایت خود را پس بگیرند.

"مور" اما دست‌بردار نبود و چون می‌ترسید خانواده "هما" در آینده، موقعیت شغلی او را به خطر بیاندازند بنابراین به روشهای مختلف به تهدید آنها ادامه داد تا مبادا از این اتفاق با کسی حرفی بزنند.

سرانجام دختر نوجوان که از فشارها و تهدیدهای پلیس شیطان‌صفت به تنگ آمده بود و در شرایط روحی بسیار بدی به سر می برد نامه ای برای خانواده اش نوشت و از خانه بیرون زد.

"هما" در نامه خداحافظی اش نوشت: به خاطر هوسرانی و تهدیدهای "مور" دیگر تحمل زندگی را ندارم و می خواهم برای همیشه به این زندگی پایان دهم برای همین خودم را جلوی قطار پرت خواهم کرد تا خودم و خانواده ام را از این وضعیت نجات دهم.

گفتنی است اگرچه "هما" تصمیم به خودکشی گرفت اما تاکنون جنازه او پیدا نشده است. تلاش تیم جستجوی پلیس نیز برای یافتن هرگونه اثری از این دختر، ناکام مانده و این در حالی است که پدر و مادر او "مور" را عامل این اتفاق می دانند و می گویند دخترشان نمرده و پلیس هوسران "هما" را پیش از خودکشی ربوده است.

به گزارش شمانیوز، با شکایت خانواده دختر هندی، ‌پرونده آدم ربایی علیه "مور" به ثبت رسید و این پلیس هوسران از کار خود معلق شد. با گذشت حدود یکسال از ناپدید شدن "هما" تلاش پلیس هند برای یافتن وی در حالی ادامه دارد که متهم پرونده از زمان ثبت شکایت ادم ربایی، فراری شده است.

مترجم: مریم حسینی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied