شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس چهارشنبه 25 دی

در شبکه های اجتماعی شایعه شده است باتوجه به برودت هوا و تداوم بارش ها در تهران و شهرستان ها مدارس چهارشنبه 25 دی تعطیل می باشد./هنوز صحت و سقم این خبر تائید نشده است.

تعطیلی مدارس چهارشنبه 25 دی

به گزارش خبرنگار شمانیوز: در شبکه های اجتماعی شایعه شده است باتوجه به برودت هوا و تداوم بارش ها در تهران و شهرستان ها مدارس چهارشنبه 25 دی تعطیل می باشد./هنوز صحت و سقم این خبر تائید نشده است.

 

 

  • در صورتی که آموزش و پرورش هر شهری را تعطیل اعلام نماید در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

تکمیلی1//

برخی مدارس در بخش‌های کاشان تعطیل شد

رئیس اداره هواشناسی از تعطیلی مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در بخش‌های قمصر، نیاسر و برزک از توابع این شهرستان خبر داد.
 
تکمیلی2//

اعلام تعطیلی مدارس قاین و سربیشه

حسینی، روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: تمامی مدارس ابتدایی و استثنایی شهرستان سربیشه و قاین بجز آرین شهر و اسفدن فردا به دلیل برودت شدید هوا تعطیل است.

 

تکمیلی3//

مدارس خراسان رضوی تعطیل شد

با توجه به برودت شدید هوا، فردا چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵، کلیه مدارس در مقطع ابتدایی در شهرستان‌های “فریمان” و “تربت جام” در “نوبت صبح” تعطیل می‌باشد.

همچنین کلیه مدارس مقطع متوسطه اول در شهرستان فریمان در نوبت صبح روز چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

ضمنا کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی (در کلیه مقاطع) در این شهرستان‌ها تعطیل می‌باشد.

 

تکمیلی4//

تعطیلی و تأخیر در فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، به علت برودت هوا و یخ زدگی و لغزندگی معابر روز چهارشنبه ۲۵ دی ۹۸ وضعیت فعالیت آموزشی مدارس استان بدین شرح می‌باشد:

مدارس ابتدایی شهرستان‌های بن و کوهرنگ به جز منطقه بازفت تعطیل می‌باشد.

مدارس ابتدایی سامان، لردگان، شهررد، لاران، بروجن، گندمان، بلداجی، فلارد، خانمیرزا و آموزش و پرورش عشایر فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند نمود.

مدارس مقطع ابتدایی و ومتوسطه کیار، اردل، میانکوه و فارسان در نوبت صبح فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز خواهند کرد.

 

 

در حال بروزرسانی...

 

 

جهت مشاهده جزئیات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    لطفا مدارس تهران را تعطیل کنید ممنون. خاهش