شمانیوز
شما نیوز

لباس عروس زیر یک میلیون با این قیمت دلار؛ مگه داریم؟!

بیشتر ما دخترا از بچگی رویای پوشیدن لباس‌های پرنسسی و پف‌پفی عروس رو داشتیم؛ هر چقدرم که بزرگ‌تر میشیم باز هم وقتی از پشت ویترین لباس‌‌ عروس‌ها رو میبینیم دوست داریم بایستیم و اون‌ها رو نگاه کنیم!

لباس عروس زیر یک میلیون با این قیمت دلار؛ مگه داریم؟!

 بیشتر ما دخترا از بچگی رویای پوشیدن لباس‌های پرنسسی و پف‌پفی عروس رو داشتیم؛ هر چقدرم که بزرگ‌تر میشیم باز هم وقتی از پشت ویترین لباس‌‌ عروس‌ها رو میبینیم دوست داریم بایستیم و اون‌ها رو نگاه کنیم!

 

re

 

خرید لباس عروس یه پروسه سخت و البته هیجان‌انگیزه. باید از ماه‌ها قبل مدل‌های جدید لباس عروس رو از سایت‌های مختلف دربیاری، شکل بدن‌ات رو بشناسی و ببینی چه مدل لباسی برای هیکل‌ات مناسب‌تره.

اندازه‌هات رو بدونی و سعی کنی به سایز دلخواهت برسی و هزار تا فاکتور مهم دیگه که همشون توی عالی بودن‌ات تو مراسم عروسی نقش دارن!

 

 

بعد از انتخاب مدل مورد نظرت، حالا باید یه تصمیم مهم دیگه بگیری! لباس رو بخرم، کرایه کنم یا بدوزم؟

ما یه گزینه‌ی دیگه جلو پات میذاریم که از تصمیم‌های قبلی راحت‌تر و بی‌دردسر تره! خرید لباس عروس از اپلیکیشن کمدا.

اینجوری می‌تونی لباس رو با یک پنجم قیمت بازار بخری و بعد از مراسم عروسی، دوباره برای فروش توی کمدا بذاری!

 

 

y

 

اینطوری هم پول کمی که برای خرید لباس صرف کردی دوباره به جیبت برمی‌گرده و هم نیازی نیست که دائم مراقب لباس باشی، مهم‌تر اینکه به برگشت لباس به چرخه مصرف کمک می‌کنی و حال کره‌ی زمین رو بهتر می‌کنی! دیگه چی می‌خوای؟

 

 

اگه این روزا قصد خرید لباس عروس رو داری تا اخر این نوشته همراه ما باش تا بهت بگیم چطور می‌تونی با صرف کمترین وقت و هزینه، لباس مناسب خودت رو پیدا کنی و بخری.

 

ttrt

 

  • لباس عروس فرمالیته

 

یکی از کارهایی که جدیدا عروس‌ و دامادها انجام میدن عکاسی فرمالیته‌ست. لباس‌های مراسم فرمالیته‌ معمولا ساده‌ و سبک هستن و تزئین زیادی ندارن؛ با این‌حال کالاهای لوکسی محسوب میشن و قیمتاشون بالای چند میلیونه!

اگه تو هم تصمیم داری که عکاسی فرمالیته داشته باشی پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به اپلیکیشن کمدا بزن. توی کالکشن بزن و بکوب صدها لباس عروس‌ و فرمالیته گذاشتیم؛ خبر خوب اینکه می‌تونی با فروشنده‌ها چک ‌ و چونه بزنی و ازشون تخفیف هم بگیری!

 

pop

 

 

  • لباس عروس توری

 

توی کالکشن‌های جدید لباس عروس دیگه پارچه‌های سنگینی مثل ساتن و اطلس جایی ندارن و لباس‌ها رو با پارچه‌های سبک و توری طراحی می‌کنن.

تو عکس زیر یه مدل لباس عروس (برای مشاهده مدل های بیشتر وارد این صفحه بشید) توری با آستین مدل فانوسی می‌بینید که امسال شدیدا ترند شده!

لباس عروس‌های توری علاوه بر ظاهر شیکی که دارن، راحت‌ هم هستن و می‌تونی کلی باهاشون بزن و برقص داشته باشی!

 

pp

 

 

  • لباس عروس‌ کوتاه

 

همونطور که گفتیم جدیدا لباس‌ عروس‌های ساده و راحت بیشتر طرفدار دارن. لباس‌ عروس‌هایی که چاک بلند دارند یا جلوی اون‌ها کوتاه‌تره امسال بسیار ترند شدند و میتونن انتخاب مناسبی برای فرم‌های بدنی گلابی شکل باشن.

اگه از این مدل لباس عروس خوشت اومد پیشنهاد می‌کنیم آرایش ساده و شینیون باز رو در کنارش امتحان کن!

 

ii;

 

  • لباس عروس‌ آف شولدرز

 

اگه شانه‌ها و ترقوه‌ی زیبایی داری پیشنهاد می‌کنیم لباس‌ عروس آف شولدرز رو توی لیست انتخاب‌هات قرار بدی! کلا لباس‌هایی که آستین‌ افتاده دارن ظاهر شیک و جدیدی به استایل شما میدن.

 

]-op[

 

 

  • لباس عروس‌ مدل ماهی

 

دامن‌های ماهی که از قسمت کمر چسبان میشن چند سالی بود که از مد رفته بودن اما از سال ۲۰۱۹ دوباره پر قدرت برگشتن! این مدل دامن‌ها برای عروس‌هایی مناسبه که کمر باریک و پایین‌تنه بزرگی دارن.

دامن ماهی دنباله دار همراه با تورِ سرِ بلند یکی از شیک‌ترین انتخاب‌ هاست که خیلی از سلبریتی‌ها هم نتونستن بهش نه بگن!

 

qwwrqr

 

این‌ها فقط چند مدل از لباس‌ عروس‌های جدید و قیمت مناسبی بود که از سراسر ایران توی اپلیکیشن کمدا گذاشته شدن.

اگه تو هم از نگه‌داری لباس عروسی، عقد یا فرمالیته‌ات خسته شدی و می‌خوای یه تنوعی به کمدت بدی، می‌تونی‌ اون رو برای فروش‌ توی اپلیکیشن کمدا بذاری.

اگه اندرویدی از کافه‌بازار و گوگل‌پلی و اگه آیفونی از اناردونی و سیب‌اپ پیدامون کن!

 

برگرفته شده از :

https://www.komodaa.com/blog/

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied