شمانیوز
شما نیوز

مادری، دو پسربچه را به تجاوز به دختر 4 ساله اش متهم کرد

دو پسر 8 و 12 ساله هندی که یک دختر 4 ساله را به گوشه ای خلوت کشانده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار دادند توسط پلیس "کاکینادا" ایالت آندرا پرادش دستگیر شدند.

مادری، دو پسربچه را به تجاوز به دختر 4 ساله اش متهم کرد

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از دیلی‌نیوزایندیا، به تازگی یک مادر هندی به اداره پلیس آندراپرادش رفت و شکایتی علیه دو پسربچه 8 و 12 ساله ثبت کرد.

این مادر به پلیس گفت: دخترم تنها 4 سال دارد و عقلش به چیزی قد نمی دهد دیروز برای خرید از خانه بیرون رفتم و "آمیشا" را که خوابیده بود همراه خود نبردم. اما وقتی برگشتم با این دو پسربچه روبه رو شدم که بالای سر دخترم بودند و به او تجاوز کرده بودند. آنها کم سن هستند و فقط 8  و 12 سال دارند اما نمی فهمم این حجم از خباثت را از کجا آورده اند.

با شکایت مادر "آمیشا" پرونده ای بر اساس قانون حمایت از کودکان در برابر آزار جنسی (Pocso) هند به ثبت رسید و دو پسربچه دستگیر شدند. پسر 8 ساله از ترس پلیس، قدرت حرف زدن نداشت اما همدست 12 ساله او در بازجویی ها منکر همه چیز و مدعی شد که فقط قصد بازی با دختر خردسال را داشتند و مادر "آمیشا" دچار سوتفاهم شده است.

به گزارش شمانیوز، بازجویی از این دو پسر در حالی ادامه دارد که "آمیشا" برای معاینه به پزشکی‌قانونی "کاکینادا" فرستاده شده و تحقیقات درباره صحت ادعای این زن هندی ادامه دارد.

گفتنی است تجاوز جنسی به کودکان ۱۲٫۵ درصد کل تجاوزهای جنسی در هند را تشکیل می‌دهد و بر اساس گزارش رسمی گروه‌های حقوق بشر نیز، بیش از ۷۲۰۰ کودک در سال در هند مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرند. این در حالی است که اکثر قربانیان توسط بزرگسالان مورد سوءاستفاده قرار گرفته اند اما اخیرا آمارها، از کاهش سن متجاوزان حکایت دارد که خود مساله بسیار قابل تاملی در این کشور است و نظارت و توجه هرچه بیشتر خانواده ها در کنترل کودکان خود را می طلبد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied