شمانیوز
شما نیوز

آغاز برگزاری آزمون تافل در کانون زبان ایران

دکتر علیرضا اسلامی، معاون آموزشی کانون زبان ایران از برگزاری آزمون‌ اینترنتی تافل (آی بی تی) برای اولین بار از 12 بهمن‌ماه سال‌جاری در مرکز آزمون‌های بین‌المللی شعبۀ شهرک غرب خبر داد.

آغاز برگزاری آزمون تافل در کانون زبان ایران
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی کانون زبان ایران، اسلامی عنوان کرد: کانون زبان ایران پس از فراهم آوردن تجهیزات به‌روز و آموزش نیروی انسانی متخصص با گذراندن آزمون‌ها و اخذ استانداردهای لازم توانست با امضای تفاهم‌ نامه‌ همکاری با موسسه ETS برای اولین بار به برگزاری آزمون بین‌المللی تافل اینترنتی اقدام نماید.

 

وی در خصوص این آزمون بیان کرد: تافل iBT (مخفف Test of English as a Foreign Language) یکی از معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است که افراد زیادی از سراسر دنیا هر ساله در آن شرکت می‌کنند و حدود ده هزار دانشگاه و موسسۀ آموزش عالی مختلف در دنیا مدرک تافل را معتبر می‌دانند.

 

اسلامی پیرامون اهمیت آزمون تافل گفت: داشتن نمره‌ای خوب در آزمون تافل می‌تواند رزومۀ افراد را تقویت نماید و شانس افراد را برای یافتن فرصت‌های شغلی مناسب و یا کرسی‌های دانشگاهی افزایش دهد و موفقیت در این آزمون اعتبار علمی و اجرایی برای افراد به همراه دارد تا جایی که در افواه عمومی داشتن مدرک تافل برابر با داشتن سطح ممتاز در دانش زبان انگلیسی است. 

 

وی اظهار داشت: کانون زبان ایران با توسعه و گسترش آزمون‌های بین‌الملل و با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات سعی در ارائۀ بهترین خدمات در زمینۀ آموزش و ارزیابی زبان‌های خارجی به مخاطبان خود را دارد.

 

معاون آموزشی کانون زبان در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت https://www.ets.org/toefl کانون زبان ایران را به عنوان مرکز آزمون خود انتخاب نمایند و در فضای بی نظیر و فوق استاندارد مرکز آزمون شعبه شهرک غرب کانون زبان ایران، آزمون خود را به انجام برسانند.

 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied