شمانیوز
شما نیوز

تجاوز دو پسر نوجوان به دختر 15 ساله + جزئیات

دو پسر نوجوان آمریکایی که دختری 15 ساله را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند به دلیل سن کم مشمول آزادی مشروط شدند.

تجاوز دو پسر نوجوان به دختر 15 ساله + جزئیات

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از فاکس نیوز: رسیدگی به این پرونده از وقتی در دستور کار پلیس ایالت تنسی آمریکا قرار گرفت که پدر یک دختر نوجوان با نام مستعار "رز" ، شکایتی از دو پسر 13 ساله در اداره پلیس به ثبت رساند.

 

خبر داغ : 

فیلم لو رفته رقص گلشیفته فراهانی با اهنگ محسن چاووشی + فیلم

 

پدر "رز" به ماموران گفت: مدتی بود که دخترم گوشه گیر شده و با هیچ کس حرف نمی زد اما به تازگی حقایقی را به مادرش گفته که شاید باورش کمی سخت باشد.

 

 

سپس پدر خشمگین ادامه داد: "رز" یکماه پیش به خانه دو همکلاسی اش رفت تا در درسها به آنها کمک کند اما دو پسر نوجوان به او تجاوز کرده و از این صحنه فیلم گرفته اند. دخترم آن زمان از ترس اینکه با افشای ماجرا کسی آن را باور نکند کلمه ای حرف نزد. در طول این یک ماه "رز" به شدت افسرده و گوشه گیر شده بود تا اینکه با اصرار من و مادرش و قول اینکه تمام حرفهایش را باور و به او کمک کنیم لب به بیان حقیقت گشود.

 

 

این پدر افزود: راستش من و همسرم با شنیدن ماجرا واقعا شوکه شدیم زیرا پسرانی در این سن و سال، دعوا زد و خورد می‌کنند اما تجاوز غیرممکن است. با اینجال از آنجا که به دخترم اعتماد کامل داریم مطمئن هستیم که او راست می گوید.

 

 

با اظهارات پدر و همچنین "رز"،‌ دو پسر 13 ساله دستگیر شدند. ماموران در بازرسی از خانه این دو نوجوان فیلم شیطانی را کشف کردند.

پسران متجاوز که ابتدا منکر دست درازی به "رز" بودند وقتی با فیلم کشف شده دستشان رو شد ناچار لب به اعتراف گشودند و دادگاهی شدند.

 

 

متاسفانه به دلیل اینکه دو پسر زیر 14 سال هستند  پرونده آنها به عنوان مجرم جنسی ثبت نشد و قاضی آنها را تنها به شش ماه آزادی مشروط محکوم کرد. این در حالی است که حکم پسران متجاوز خشم پدر "رز" و برخی نمایندگان محلی در این ایالت را برانگیخته است.

 

 

پدر "رز" به فکس نیوز گفت: من امیدوار بودم با شکایت نزد پلیس، پسرهای شرور به خاطر کاری که با دختر من کردند مجازات بشوند اما متاسفانه به خاطر وجود چنین قانونی آنها به راحتی مشمول آزادی مشروط شده اند. این در حالی است که تجاوزجنسی یک جرم جدی است و فرقی نمی کند که مجرم 13 یا 30 ساله ساله باشد.

 

 

گفته می شود بر اساس قوانین جزایی ایالات متحده، مجازاتی که برای مجرمان زیر سن قانونی در نظر گرفته بسیار سبک و تا حدودی به نفع آنهاست. در همین حال "جیسون هاجز" نماینده ایالتی با شنیدن نتیجه حکم دادگاه "رز" در تلاش برای اعمال تغییراتی در این قانون است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied