شمانیوز
شما نیوز

اجازه ورود بیمار مبتلا به کرونا به داخل کشور داده نمی‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی کشور تحت پوشش تیم‌های وزارت بهداشت هستند و اجازه ورود بیمار مبتلا به کرونا را به داخل کشور نمی‌دهیم.

اجازه ورود بیمار مبتلا به کرونا به داخل کشور داده نمی‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیو از باشگاه خبرنگاران: رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه فرودگاه‌های بین‌المللی در سراسر کشور مجهز به تجهیزات لازم برای کنترل بیماری کرونا شده‌اند، گفت: با همکاری وزارت بهداشت تیم‌های مقابله با بیماری‌های واگیردار در سراسر فرودگاه‌های بین‌المللی مستقر شدند و از این طریق سعی کرده‌ایم تا از ورود بیماران مبتلا به ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: تاکنون هیچ گزارشی از فرودگاه‌های کشور مبنی بر ورود افراد مبتلا به بیماری کرونا به ما اعلام نشده است و تیم‌های وزارت بهداشت تا اطلاع ثانوی در این فرودگاه‌ها مستقر هستند.

جعفرزاده یادآور شد: خوشبختانه هماهنگی‌ها بین وزارت بهداشت و شرکت‌ فرودگاه‌ها بسیار خوب صورت گرفته است و تیم‌های حرفه‌ای در تمامی ترمینال‌ها مستقر شده‌اند. به دلیل دغدغه ملی که در این زمینه وجود داشته است و توصیه‌های لازم، این تیم‌ها هم اکنون در تمامی بخش‌ها حضور دارند.

او اظهار کرد: نسبت به حساسیتی که در این زمینه وجود دارد محور اصلی برای تشخیص این بیماری‌ها تیم‌های وزارت بهداشت هستند به همین دلیل وزارت راه و شهرسازی سعی کرده است در این حوزه ارتباط  تنگاتنگی با محوریت وزارت بهداشت داشته باشد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: همواره تیم‌های وزارت بهداشت در فرودگاه‌های بین‌المللی پس از اعلام این موضوع حضور داشتند اما به دلیل شیوع بیماری کرونا تیم‌های این بخش با شدت بیشتری حضور دارند و پس از گذشتن مدت زمان مشخص، به مرور زمان از حضور تیم‌های پزشکی کاسته خواهد شد.

جعفرزاده یادآور شد: تاکنون گزارشی درباره ابتلا به این بیماری به ما نشده است اما به محض مشخص شدن فرد مبتلا به بیماری کرونا فورا برای قرنطینه به جایگاه‌های مشخص اعزام می‌شود و خوشبختانه وزارت بهداشت در این حوزه تمهیدات لازمی را در نظر گرفته است.

او در پایان بیان کرد: تمامی فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه‌های بین‌المللی تحت کنترل و دقت هستند و مردم یا مسافران به هیچ عنوان نگران این موضوع در رابطه با ورود بیماران مبتلا به کرونا به داخل کشور نباشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied