شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه یکشنبه 6 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/06

فال روزانه یکشنبه 6 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/06

فال روزانه یکشنبه 6 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/06

فال روزانه یکشنبه 6 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/06

 

 

فال روز تولد (98/11/06)

 

 

 

دوست عزیزی که 6 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی با صداقت، وفادار و خوش قلب هستید. شما می توانید در هر موقعیتی دشواری کنترل اوضاع را در دست بگیرید و با تلاش و اعتماد به نفس به سختی ها غلبه کنید. در این سال جدید، آنهایی که در زمینه ی نوشتن و یا در حوزه ی فن بیان مشغول به کار هستند در زمینه ی حرفه ای موفقیت های بی نظیری را کسب خواهند کرد. شما توانایی کنترل احساسات خود را خواهید داشت و در مقابله با هر شرایطی خواهید توانست افکار و احساسات خود را بدون هیچ دشواری مخفی کنید. در سالی که پیش رو دارید به سفرهای بسیاری خواهید رفت و شاید حتی به کشورهای خارجی هم سفر کنید. از حافظه ی قوی خود بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، اما پیش از هر کاری باید نگرش خود را نسب به زندگی تغییر دهید و از موضع ضعف به مسائل و مشکلات نگاه نکنید. در رابطه با مسائل عاطفی شما امسال بسیار محتاطانه عمل خواهید کرد و تا زمانی که از واکنش طرف مقابل تان مطمئن نباشید اصلا دوست ندارید کسی باشید که اولین قدم را برمی دارد. خرداد و شهریور اتفاقات مهمی را به همراه خواهند داشت.

divider1

 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز فکر سفر به جایی که مدت ها دوست داشته اید به آنجا بروید شما را رها نخواهد کرد و شاید به این فکر بیفتید که وقت آن رسیده که واقعا به این سفر بروید. شاید یکی از دوستان و یا شریک زندگی تان در این مورد با شما هم نظر باشد و بخواهد شما را در این سفر همراهی کند. تنها مشکلی که باقی می ماند یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده برای این مسافرت و انجام هماهنگی های لازم خواهد بود. شاید تصمیم گیری در این مورد برایتان کمی دشوار باشد، اما بهتر است در این مورد وسواس بیش از حد به خرج ندهید. امروز هر طور شده ساعاتی را در پارک ها و فضای سبز بگذرانید و یا حداقل به گلدان های خانه تان رسیدگی کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.

فال روزانه

 

divider1

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

صبح که از خواب بیدار می شوید رویاهای شب گذشته به وضوح جلوی چشمتان هستند و فکر می کنید که خواب هایتان خیلی مهم بوده اند و پیام خاصی برای شما به همراه داشته اند. پی بردن به معنا و مفهوم رویاهایتان کار چندان دشواری نخواهد بود. در حال حاضر هوش و ذکاوت شما در کنار حس ششمتان می تواند به شما کمک کند تا عملکردی بی نظیر داشته باشید، پس از این فرصت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید. شما این مهارت را دارید که به مهم ترین مسائل با مهارت و ظرافت تمام رسیدگی کنید. امروز هم با شرکت در بحثی که مسائل خیلی حساسی را در بر می گیرد باید این مهارت خود را به کار بگیرید تا روابطی که آسیب دیده اند و احساساتی که به آنها لطمه وارد شده است را درمان کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: راه به جایی نداری. همه درها به رویت بسته شده و فکر می کنی دنیا نیز از هر جهت روی خشم به تو نشان می دهد. دیگران هم به جای کمک مسخره ات می کنند و مدام ایراد می گیرند. پس تو هم رازهای درونت ر فاش نکن. امیدوار باش. تو تا روز قیامت با جور زمانه در جنگ و ستیز هستی.

 

divider1

 

♊ فال امروز متولدین خرداد

تمام روابط شما در حال حاضر خیلی خوب دارند پیش می روند. ذهن و احساس شما هماهنگی فوق العاده ای با هم پیدا کرده و شما را قادر ساخته اند تا درک بهتری از اطرافیان خود و به ویژه نزدیکانتان داشته باشید. روابط عاطفی شما به لطف درک بهتر شما از ارزش ها، احساسات و افکار شخصی که دوست دارید خیلی محکم تر و قویتر از همیشه شده اند. اگر احساس می کنید که رابطه عاطفیتان دارد به بن بست می رسد پیش از آن که خیلی دیر شود و با بیان صادقانه احساسات و افکارتان آن را نجات دهید. عشق واقعی خیلی فراتر از آن است که حتی با مشکلاتی به اندازه یک کوه از بین برود.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

تعبیر:افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند.

 

divider1

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز هر کاری که لازم است انجام دهید را به سریع ترین شکل ممکن به انجام خواهید رساند و خانواده و دوستانتان نیز حداکثر توان خود را به کار خواهند گرفت تا هر کمکی که از دستشان برمی آید برای شما انجام دهند.  شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران خیلی بهتر از همیشه عمل می کنید و نه بیش از اندازه درگیر احساس خود می شوید و نه چشمتان را به روی عقل و منطق خود می بندید. امروز از هر فرصتی برای عمق و معنا بخشیدن هر چه بیشتر به رابطه عاطفی تان استفاده کنید. شما عشق را با عمقی بی سابقه در تمام وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد ه چه بیشتر به عشقتان نزدیک شوید؛ یک مکالمه صادقانه و از صمیم قلب می تواند به استحکام بیشتر رابطه تان کمک کند.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

 

divider1

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز به دقت به ندای درونتان گوش کنید، به ویژه اگر این حس درونی تان دارد شما را به دنبال کردن اهداف و رویاهایتان تشویق می کند. به تصمیماتی که می گیرید شک نکنید و خیالتان از این که منطقتان از آنچه خودتان فکر می کنید بهتر عمل می کند راحت باشد. امروز شما و شخصی که دوست دارید درک بهتری از هم پیدا کرده اید و شکوفه های عشقتان جان تازه ای گرفته اند. شما در کنار هم خیلی راحت تر از همیشه هستید و چیزی باعث ناراحتی و نگرانی شما نمی شود و می توانید همانی باشید که واقعا هستید. این نزدیکی و صمیمیتی که بین شما شکل گرفته از چشم اطرافیان نیز مخفی نخواهد ماند.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند.

 

divider1

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز مهمان هایی به خانه تان خواهند آمد تا در مورد مسائلی که برای شما بسیار جالب به نظر می رسند با شما صحبت کنند. شاید اختلاف نظرهای جدی پیش بیایند، اما شما قادر خواهید بود که این وضعیت را تحت کنترل خود در بیاورید و از بالا گرفتن بحث جلوگیری کنید. امروز ذهن شما بسیار قوی و هوشیار است و می توانید پیچیده ترین مشکلات را هم به راحتی درک کرده و برای دیگران هم توضیح دهید. شما می توانید از سوء تفاهم هایی که بین اطرافیانتان پیش می آیند جلوگیری کرده و نقش یک میانجی قوی و منطقی را ایفا کنید. شاید در حال حاضر تصمیم گیری برای آینده رابطه عاطفی تان دشوار به نظر برسد، بهتر است کمی بیشتر صبر کنید تا از آنچه می خواهید مطمئن شوید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

 

divider1

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر سر و کارتان با کامپیوتر و اینترنت باشد امروز وقت بسیار زیادی را پشت کامپیوتر خواهید گذراند. شاید درگیر نوشتن چیزی، طراحی یک وبسایت، انجام یک تحقیق دانشگاهی و یا هر کار دیگری باشید، به هر حال این کار هر چه که باشد نتیجه ای که به دست آورید خیلی بهتر از همیشه خواهد بود و  خودتان نیز به سادگی متوجه این تفاوت خواهید شد. از این موقعیت فوق العاده بیشترین بهره ی ممکن را ببرید، این فرصت ها به راحتی به دست نمی آیند. به نفعتان است که امروز وقتی پای مسائل عاطفی به میان می آید با دقت و احتیاط بیشتری با احساسی که ممکن است تنها هوسی زودگذر باشد برخورد کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 

divider1

 

♏ فال روزانه متولدین آبان

استفاده از کامپیوتر و تکنولوژی مدرن برای پیشرفت برخی از کارهایتان برای شما بسیار دشوار به نظر می آمده است و مدام به فکر پیدا کردن راهی برای فرار از این کار بوده اید، اما امروز به یکباره در می یابید که استعداد قابل توجهی در این زمینه دارید و خیلی سریع می توانید هر چه لازم دارید را یاد بگیرید. منطق همیشگی شما در کنار عمل گرایی منحصر به فرد امروزتان فرصت های تازه ای را در اختیارتان قرار خواهد داد که فکرش را هم نمی کرده اید. یادتان باشد امروز به اندازه ی کافی به خودتان استراحت بدهید و از بودن در کنار آنهایی که دوست دارید لذت ببرید، تمام هفته را برای تلاش و رسیدن به جایی که می خواهید وقت خواهید داشت.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

می‌دمد صبح و کله بست سحا***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می‌چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

 

divider1

 

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز ذهن و احساس شما با هم متحد شده اند و همین باعث شده است در برخورد با دیگران و به ویژه در ارتباط برقرار کردن با دوستان خود بسیار موفق باشید و آنها را به خوبی درک کنید. در نتیجه ی درک متقابلی که بین شما به وجود آمده است روابطتان خیلی نزدیکتر از قبل خواهند شد. برای یک روز هم که شده به خودتان سخت نگیرید و از زیبایی ها و لذت های کوچک زندگی بهره مند شوید. هیچ گاه خودتان را به خاطر تصمیماتی که گرفته اید سرزنش نکنید، پشیمانی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. در مورد اهداف و رویاهایی که برای آینده خود دارید با عشقتان صحبت و مشورت کنید، قطعا او نیز نظرات و پیشنهادهای خوبی برای شما خواهد داشت.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

 

divider1

 

♑ فال روز متولدین دی

امروز مسائل کاری ذهن شما را به خود درگیر کرده اند و تا وقتی به آنها نپرداخته باشید نمی توانید بی خیال آنها شده و از روز تعطیل خود لذت ببرید. خوشبختانه حس ششم شما امروز خیلی خوب کار می کند و می توانید از این توانایی خود استفاده کنید تا مشکلاتی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند حل کنید. با این حال این راه هم باید در نظر داشته باشید که شما مجبور نیستید همین حالا تصمیم نهایی خود را گرفته و دست به کار شوید. بد نیست فعلا راه حل های مختلفی که به ذهنتان می رسند را یک جا یادداشت کرده و بعد با خیال راحت به لذت بردن از بخش باقی مانده ی روز تعطیلتان بپردازید. شما حتما می توانید ساعات بسیار خوبی را سپری کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

 

divider1

 

♒ فال متولدین بهمن

امروز شما دوست ندارید برای مدت زیادی در خانه بمانید و دلتان می خواهد از خانه بیرون زده و در مهمانی ها و جمع های مختلف شرکت کنید. حتی اگر فقط در خیابان ها راه بروید و رفت و آمد عابران را تماشا کنید هم برایتان خیلی از خانه نشینی بهتر و لذت بخش تر خواهد بود. در حال حاضر افکار و احساسات شما در هماهنگی کامل با هم به سر می برند و می توانید از تعامل این دو به بهترین نحو ممکن استفاده کنید. امروز به هیچ عنوان سعی نکنید دیگران را مجبور به پذیرش افکار و نظرات خود کنید؛ هر چه کمتر در این زمینه اصرار به خرج دهید خواهید دید اوضاع بهتر و بیشتر به نفع شما پیش خواهد رفت و دیگران در مقابل شما و حرف هایتان انعطاف پذیری بیشتری نشان خواهند داد.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

divider1

 

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز قدرت تخیل شما بسیار خوب کار می کند. اگر از ترکیب افکار و احساست خود استفاده کنید نتیجه ای که به دست می آورید خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید خواهد بود. این انرژی فوق العاده را بیهوده هدر ندهید. مشغول به کار شوید و اگر هر پروژه ی خلاقانه ای در دست انجام دارید از فرصت استفاده کرده و آن را همین امروز تکمیل کنید. اگر از این موقعیت به خوبی استفاده نکنید به این زودی ها فرصت به این خوبی دست نخواهد داد و پشیمان خواهید شد. امروز رابطه عاطفی شما به توجه تمام و کمالتان نیاز دارد و باید هر کار دیگری را کنار گذاشته و آن را اولویت اصلی خود قرار بدهید. قطعا از نتیجه ای که به دست می آورید لذت خواهید برد.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه‌ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: اینقدر ظاهربین نباش. ظواهر تو را فریب داده اند و بابت این مسئله از تو سوئ استفاده می کنند. فکر می کنی اگر جواب رد بشنوی میمیری و شفای دردت را فقط رسیدن به یار میدانی. هر چند که او کوچکترین توجهی به تو ندارد. خودت را خسته نکن.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied