شمانیوز
شما نیوز

هشدار پلیس به همراهان بیماران در بیمارستان

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران از شهروندان به خصوص همراهان بیماران خواست تا با رعایت هشدارهای پلیسی مسیر را برای مجرمان سخت کنند.

هشدار پلیس به همراهان بیماران در بیمارستان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از خبرانلاین: سرهنگ "سعید آقایاری" رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران گفت: مدتی قبل با خبر شدیم که زنی سن بالا با لباس و یک کیف زنانه شیک به سراغ همراهان بیماران رفته و با چهره‌ای آشفته و نگران ادعا می‌کند که شارژ گوشی موبایلش تمام شده و باید به یک نفر زنگ بزند.

وی افزود: این زن برای اعتماد سازی وقتی گوشی موبایل را در دست می‌گیرد کیف دستی اش را در اختیار صاحب گوشی موبایل قرار داده و بعد از یک شماره گیری با موبایل شروع به صورت نقش پردازی شروع به صحبت می‌کند و آرام آرام از همراه بیماران دور شده و در یک لحظه از بیمارستان خارج و گوشی موبایل را سرقت می‌کند.

سرهنگ آقایاری ادامه داد: طعمه‌های این زن با توجه به اینکه کیف زنانه در دستشان است ابتدا به رفتارهای وی شک نکرده و منتظر بوده تا زن مسن برای گرفتن کیفش بازگردد، اما بعد دقایقی که هیچ خبری از این سارق حرفه‌ای نمی‌شود شاکیان اقدام به بررسی کیف زنانه کرده که متوجه خالی بودن آن شده اند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد این پرونده در حال رسیدگی است، اما شهروندان در زمان روبرو شدن با چنین اتفاقاتی در بیمارستان‌ها یا مراکزی که افراد توجه کمتری به اطراف دارند توصیه کرد و گفت: در بخش‌های اطلاعات، حراست و پذیرش و اورژانس بیمارستان‌ها یک تلفن خط آزاد برای استفاده همراهان بیماران وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه یگان‌های حفاظت فیزیکی یا پلیس در بیمارستان حضور دارند شهروندان در زمان مواجهه با چنین افرادی آن‌ها را به ماموران پلیس راهنمایی کنند تا تیم‌های پلیسی حاضر در بیمارستان به کمک و راهنمایی افراد بپردازند و شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی از گرفتار شدن از دام فریبکاران و دزدان در امان بمانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied