شمانیوز
شما نیوز

گزارش اورژانس از حادثه برای هواپیما در ماهشهر

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حادثه خروج هواپیمای تهران- ماهشهر از باند مصدومی بر جای نگذاشته است.

گزارش اورژانس از حادثه برای هواپیما در ماهشهر

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایسنا: دکتر محمدامین زرگر با اشاره به حادثه خروج هواپیما از باند در ماهشهر اظهار کرد: پس از شنیدن این حادثه سریعا از همکاران‌مان در ماهشهر استعلام کردیم. گزارش‌های اولیه مبنی بر سقوط هواپیما که خوشبختانه در بررسی‌ها مشخص شد که هواپیما هنگام نشستن از باند خارج شده است.
وی افزود: سریعا دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد و در حال حاضر مسافران به سلامت از هواپیما تخلیه شده‌اند و سوخت هواپیما نیز تخلیه شده است.

زرگر گفت: سه دستگاه آمبولانس در منطقه مستقر شده است و از نظر امنیتی نیز همکاران در فرمانداری و نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این حادثه خوشبختانه مصدوم خاصی نداشته است، با این وجود نیروها در منطقه مستقر هستند. به تمامی بیمارستان‌های منطقه ماهشهر نیز آماده‌باش اعلام شده است.

وی گفت: فعلا مراجعه خاصی به مراکز درمانی انجام نشده است. با این وجود از آنجا که منطقه‌ای که در آن حادثه اتفاق افتاده، جاده ترانزیتی است، ممکن است مسیرهای فرعی تشکیل شود که به همین دلیل اعلام کرده‌ایم همکاران ما در اورژانس در آماده‌باش بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied