شمانیوز
شما نیوز

دستگیری مرد "مارمولکی" که به زنان تنها تجاوز می کرد+عکس

متجاوز سریالی که همانند مارمولک از ساختمانها بالا می رفت و با پوشاندن صورتش توسط بالش به زنان تجاوز می کرد سرانجام پس از چهار دهه شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری مرد "مارمولکی" که به زنان تنها تجاوز می کرد+عکس

به گزارش اختصاصی شمانیوز به نقل از نیویرک تایمز، در سالهای 1980 تا 1986 میلادی، ترس و وحشت عظیمی بر زندگی زنان فلوریدای جنوبی سایه افکنده بود؛ یک تبهکار جنسی طی کمتر از سه ماه به چهار زن در آپارتمانی در شهر "دورل" میامی تجاوز کرد. تلاش پلیس برای یافتن سرنخی از این مجرم ادامه داشت تا اینکه در حومه جنوبی میامی دو زن دیگر در همسایگی هم و به فاصله پنج روز مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند. با توجه به اینکه شیوه تجاوز در همه موارد یکی بود فرضیه وجود یک متجاوز سریالی قوت گرفت. بر اساس تحقیقات پلیس، مرد هوسران، از طریق پنجره های کشویی و درهای نیمه باز وارد آپارتمان می شد و با پوشاندن صورت خود به وسیله یک روبالشی یا حوله، نیت پلیدش را اجرا می کرد و هیچ ردی از خود باقی نمی گذاشت.

د

در همان سالها پلیس به زنان هشدار داد که درو پنجره خانه هایشان را محکم ببندند و مراقب رفت و آمد افراد غریبه به آپارتمان و مجتمع های مسکونی باشند. این هشدار به ساکنان طبقات بالای ساختمان نیز داده شد چون شواهد نشان می داد متجاوز جنسی همانند یک مارمولک از تراس خانه ها بالا رفته و خود را به  طعمه مورد نظر می رساند.

طی آن سالها 45 زن قربانی هوسرانی این مرد ناشناس شدند و پلیس میامی 50 مامور تحقیق را برای رسیدگی به این پرونده به کار گرفت همچنین تصاویر مبهمی از چهره نگاری این مرد منتشر شد اما هیچ ردی از او به دست نیامد.

از طرفی در آن سالها هنوز از آزمایش و پایگاه داده‌های DNA به صورت امروزی خبری نبود بنابراین تلاش پلیس برای دستگیری این تبهکار بی نتیجه ماند. در نهایت در سال 1987 و در حالی که تصور می شد جنایات این متجاوز سریالی تمام شده است این پرونده بسته شد.

اما چندی پیش دستگیری یک جوان به خاطر خشونت و دعوای خیابانی منجر به بازگشایی مجدد این پرونده پس از نزدیک به چهار دهه شد. ماموران پس از دستگیری بر اساس روال قانونی، اطلاعات DNA این جوان را در بانک اطلاعات مجرمان ثبت کردند. در این بین کارشناسان بانک اطلاعاتی متوجه شدند DNA این پسر با نمونه DNA بازیابی شده از صحنه جرم متجاوز سریالی دهه 80 مشابه است. بدین ترتیب ماموران بلافاصله به محل زندگی وی رفتند و "رابرت یوجین کوهلر" پدر مجرم جوان را دستگیر کردند.

ماموران در بازرسی از خانه این مرد 60 ساله چند گاو صندوق پر از جواهرات و خرده طلا پیدا کردند که به اعتقاد پلیس جواهرات قربانیان بوده است. همچنین ماموران در زیر خانه، سیاه چالی یافتند که رابرت در حال تکمیل ساخت آن بود و تحقیقات برای علت حفر این سیاه چال همچنان ادامه دارد.

به گزارش شمانیوز، بر اساس نتیجه آزمایش DNA رابرت، او همان متجاوز مارمولکی است که 45 زن را قربانی نیات پلید خود کرد. این مرد شیطان صفت در حال حاضر به زندانی در فلوریدای مرکزی فرستاده شده تا تحقیقات تکمیلی در باره این پرونده انجام شود.

مترجم: مریم حسینی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied