شمانیوز
شما نیوز

راهکار کاهش قاچاق لوازم خانگی مشخص شد + جزئیات

میری گفت: با اجرای طرح شناسه دار شدن کالا از ۱۶ بهمن، قاچاق لوازم خانگی به کشور کاهش می یابد.

راهکار کاهش قاچاق لوازم خانگی مشخص شد + جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی میری رئیس اتحادیه لوازم خانگی درباره وضعیت لوازم خانگی در بازار اظهار کرد: با اجرای طرح شناسه دار شدن کالا از ۱۶ بهمن در کشور جلوی واردات کالای قاچاق به کشور تا حد زیادی گرفته می شود.

 

رئیس اتحادیه لوازم خانگی ادامه داد: به نظر نمی‌رسد که افزایش قیمتی برای لوازم خانگی ایرانی در بازار تا پایان سال داشته باشیم به شرط آنکه دولت همکاری مناسبی با اتحادیه‌ها داشته باشد.

 

 

میری ابراز امیدواری کرد که لوازم خانگی هم همانند سایر اصناف بتواند در جهت تحقق رونق تولید گام بردارد .

 

رئیس اتحادیه لوازم خانگی در پاسخ به این پرسش که آیا نظارتی بر واحد‌های صنفی در سطح شهر وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: هم اکنون نیرو‌های بازرسی اصناف و تعزیزات، نظارت کامل بر این واحد‌های صنفی دارند و افراد در صورت مشاهده تخلف، می‌توانند آن را گزارش کنند.

 

وی در ادامه گفت: خوشبختانه توانسته ایم تا حدی توان تولیدی در کشور را تقویت کنیم که البته ادامه روند این امر، مستلزم همکاری دولت و مسئولان است.

 

گفتنی است، شناسنامه دار شدن لوازم خانگی که مشمول ۱۰ محصول می‌شود، طرحی است که توسط دولت تصویب شد. البته دستیابی به اهداف این طرح نیاز به زمان بیشتری دارد و شاید نتوان در این مدت کوتاه، نتیجه آن را دید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied