شمانیوز
شما نیوز

باد شدید در راه تهران

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

باد شدید در راه تهران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تابناک: کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی درباره وزش باد شدید در پایتخت هشدار داد و افزود: تهران امروز در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر با وزش باد شدید همراه خواهد بود، دمای امروز صبح پایتخت به ۱ درجه بالای صفر هم رسید و پیش بینی می‌شود فردا به صفر درجه برسد، بیشینه دمای امروز تهران ۹ درجه بالای صفر می‌رسد.

وی ادامه داد: امروز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه فعالیت سامانه بارشی به مناطق شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور محدود می‌شود.

رفیعی اظهار کرد: فردا نیز بارش پراکنده را در بخش‌هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، خراسان جنوبی و استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان خواهیم داشت که همراه با وزش باد خواهد بود.

وی عنوان کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و وزش باد شدید خواهیم داشت. امروز در نیمه شرقی کشور و بخش‌هایی از مرکز و تهران گاهی وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: از روز سه شنبه تا پایان هفته در نیمه شمالی کشور افزایش دما رخ می‌دهد و روز پنجشنبه انتظار داریم با ورود سامانه بارشی دیگری در دامنه‌های زاگرس مرکزی و مناطقی از آذربایجان غربی و شمال کردستان بارش‌ها آغاز شود که به شکل پراکنده خواهد بود.

وی گفت: اوایل وقت امروز دریای خزر مواج و توفانی خواهد بود، فردا و پس فردا مرکز و شرق خلیج فارس مواج است و روز دوشنبه دریای عمان این شرایط را خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied