شمانیوز
شما نیوز

فال روزانه دوشنبه 14 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/14

فال روزانه دوشنبه 14 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/14

فال روزانه دوشنبه 14 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/14

فال روزانه دوشنبه 14 بهمن 98 + فال حافظ و فال روز تولد 98/11/14

 

فال روز تولد (98/11/14)

 

دوست عزیزی که 14 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی خلاق، طرفدار سادگی، قابل اعتماد، باهوش، سخت کوش و بسیار اجتماعی هستید. شما کارهایی که به عهده دارید را بسیار جدی گرفته و آنها را به بهترین شکل ممکن به انجام می رسانید. با این همه، شما گاهی منفی بین و گستاخ می شوید و اینها صفات برازنده ای برای شخصی مثل شما نیستند. از لحاظ سلامتی اوضاع برای شما خوب خواهد بود، اما مشکلات پیش پا افتاده ای مانند سرماخوردگی، گلو درد و بدن درد را باید تحمل کنید. اگر می خواهید سالم تر از این چیزی که در حال حاضر هستید باشید باید در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و از نوشیدنی های الکلی و دخانیات نیز جدا پرهیز کنید. از لحاظ مالی وضعیت متوسطی خواهید داشت. هرچند سرمایه گذاری های گذشته تان سودآور هستند، اما میزان این سود به آن اندازه ای که شما انتظار داشته اید نخواهد بود. تا جای ممکن از پول قرض دادن به دیگران خودداری کنید، زیرا نمی توانیم بگوییم آنقدر وضعتان خوب خواهد بود که خودتان به پس اندازهایتان هیچ نیازی پیدا نخواهید کرد. در زمینه ی حرفهای با سخت کوشی های خود و عملکرد خوبی که از خود نشان می دهید موفقیت بیشتری در انتظارتان خواهد بود. با این حال، اگر قصد دارید در زندگی حرفه ای خود تغییری ایجاد کنید باید حداکثر احتیاط را به خرج دهید. اگر قصد مبارزه با مقامات مافوق خود را دارید بهتر است خودتان را برای فراز و نشیب هایی که این کار در زندگی تان ایجاد خواهد کرد نیز آماده کنید. زندگی زناشویی شما امسال خیلی خوب پیش خواهد رفت و درک متقابلی که بین شما و همسرتان وجود دارد آرامش را به خانه ی شما هدیه خواهد کرد. اگر هنوز مجرد هستید باید یک سال دیگر هم منتظر بمانید. خرداد، آبان، آذر و دی بهترین ماه های سال هستند.

divider1

 

 

 

 

 فال روزانه متولدین فروردین

امروز تمرکز روی مسائل مالی برایتان آسان تر از هر زمان دیگری خواهد بود و می توانید با ذهنی بازتر و تواناتر که به کمک حس ششم قوی شما آمده است برای مشکلات و مسائل مالی خود راه حل های منطقی یافته و یا در مورد مسائل مرتبط با پول و مادیات تصمیم گیری کنید. از این فرصت بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و سعی کنید به تمام مسائل و مشکلات خود سر و سامان ببخشید. درگیری های پیش آمده بین شما و شخصی که دوست دارید ممکن است به نظر خودتان مسخره بیایند و شاید حتی او را برای این مشکلاتی که بین شما به وجود آمده اند مقصر بدانید، اما اگر سعی کنید نگاهی بی طرفانه به موضوع داشته باشید به احتمال زیاد خودتان را مقصر خواهید یافت.

 

فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

فال روزانه

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است***یا رب این تاثیر دولت در کدامین کوکب است

تا به گیسوی تو دست ناسزایان کم رسد***هر دلی از حلقه‌ای در ذکر یارب یارب است

تعبیر:هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

divider1

 

 

 

 فال روز متولدین اردیبهشت

آیا قصد شرکت در یک سمینار، کارگاه و یا دوره ی آموزشی که به احتمال زیاد در ارتباط با تجارت و کسب و کار هست را داشته اید؟ امروز فرصت بسیار خوبی برای انجام این کار خواهد بود، زیرا ذهنتان باز است و عملکرد بسیار خوبی دارد و می توانید خیلی راحت تر از همیشه روی آنچه گفته می شود تمرکز کرده و آن را به سادگی یاد بگیرید. شاید بهتر باشد با یکی از دوستان و یا همکاران خود در این جلسه ی آموزشی شرکت کنید تا بتوانید بعدا در مورد شنیده هایتان با هم صحبت کرده و درک بهتری از آنچه آموخته اید پیدا کنید. با یاد گرفتن این درس های جدید احساس قدرت به شما دست خواهد داد و خودتان را برای پیشرفت بیشتر در زندگی آماده خواهید یافت.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

divider1

 

 فال امروز متولدین خرداد

آیا شما این اواخر تمام تلاش خود را برای غلبه بر یک بیماری و یا پیشرفت وضعیت سلامتی خود به کار گرفته اید؟ اگر جوابتان مثبت است خوشحال باشید، زیرا امروز بالاخره نتیجه ی زحمات خود را به طور ملموسی مشاهده خواهید کرد. شما به طور بی سابقه ای احساس سلامتی و قدرت می کنید و شاید تصمیم بگیرید ورزش بیشتری را در برنامه ی روزانه ی خود جای دهید. از این همه انرژی و انگیزه ای که دارید حداکثر استفاده را ببرید، اما مواظب باشید که یکباره به خودتان بیش از اندازه فشار وارد نکنید. مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که همین برنامه را ادامه دهید و به سادگی از روندی که در پیش گرفته اید دست نکشید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست***در حق ما هر چه گوید جای هیچ اکراه نیست

در طریقت هر چه پیش سالک آید خیر اوست***در صراط مستقیم ای دل کسی گمراه نیست

تعبیر: عیب جویی دیگران نکن. اول خودت را برطرف کن. تو چه خوب باشی و چه بد پای خودت نوشته می شود. این ح توست که هر طور بخواهی زندگی کنی و هدفی داشته باشی. حاجات تو یکی پس از دیگری برآورده شده و باز هم با نیاز به درگاه خدامی روی. تقوی را پیشه کن تا از پیشگاه حق رانده نشوی.

divider1

 

فال روزانه متولدین تیر

امروز بالاخره یک رابطه ی عاطفی که برای مدتی شما را به خود مشغول کرده بوده به مرحله ی تعهد خواهد رسید. کلمات عاشقانه و حرف ها و برخورد رمانتیک طرف مقابلتان شما را غافلگیر می کنند، اما از شنیدن آنها بسیار خوشحال خواهید شد و نمی توانید این احساس خود را مخفی کنید. شاید بخواهید در مورد آینده ی مشترکان صحبت و برنامه ریزی کنید، اما امروز به یک نتیجه ی قطعی نخواهید رسید و حتی اگر خودتان فکر کنید که تصمیمتان را گرفته اید هم به احتمال زیاد این تصمیم دستخوش تغییراتی خواهد شد که از کنترل شما خارج هستند. زیاد برای این کار عجله نکنید و فعلا از اینکه مطمئن شده اید که می خواهید همیشه در کنار هم باشید لذت ببرید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

divider1

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز یک جلسه در ارتباط با مسائل مادی در خانه ی شما برگزار خواهد شد. شاید اهل خانه بخواهند در مورد برخی مخارج تصمیم گیری کنند، شاید هم قرار باشد برای رسیدن به توافق در تقسیم ارثیه با برخی اقوام خود صحبت کنید، در هر صورت این جلسه به خوبی پیش خواهد رفت و به احتمال زیاد به آنچه می خواهید دست پیدا خواهید کرد. بحث ها به خوبی پیش می روند و بدون به وجود آمدن دلخوری به توافق خواهید رسید. شاید یکی از حاضرین در این جمع برنامه هایی داشته باشد که با منافع سایرین همخوانی ندارد. شما سعی کنید خودتان را وارد این بحث نکنید، دیگران خودشان این مشکل را حل خواهند کرد.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست

هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست

تعبیر:قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

divider1

 فال امروز متولدین شهریور

اگر اهل نوشتن هستید و حتی اگر اهل نوشتن نیستید امروز فرصت بسیار خوبی برای دست به قلم شدن خواهد بود. چنانچه باید چیزی را بنویسید این فرصت را به سادگی از دست ندهید، خواه یک نامه ی کاری ساده باشد، خواه پایان نامه ی دانشگاهتان و یا رمانی که مدت ها قصد نوشتن آن را داشته اید. قدرت تخیل شما بسیار بالاست و می توانید آنچه در ذهنتان می گذرد را به سادگی در قالب کلمات دربیاورید. نوشته هایتان بسیار واضح و قابل درک هستند و هر کسی آنها را بخواند در فهمیدن آنها با مشکل مواجه نخواهد بود. شاید بتوانید حتی از این فرصت استفاده کرده و با نوشتن یک نامه سوء تفاهم هایی که بین شما و عشقتان ایجاد شده را برطرف کنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

 

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می‌دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر:پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.

divider1

 

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

از این که متفاوت باشید هراسی نداشته باشید. این که خودتان را اسیر یک چرخه ی تکراری کرده و مدام همان کارها را انجام دهید خیلی ساده است. بدون این که خودتان متوجه باشید سر یک ساعت معین از خواب بیدار می شوید، سر ساعت به محل کارتان می روید، سر ساعت به خانه باز می گردید، همان کارهای همیشگی را کرده و سر ساعت همیشگی می خوابید. این یعنی رکود و تنها یک راه برای رهایی از آن وجود دارد، آن هم چیزی جز انجام یک کار متفاوت و منحصر بفرد نیست. لازم نیست همه دنیایتان را زیر و رو کنید، کارهایی به کوچکی تغییر دادن مدل موهایتان و یا انتخاب یک مسیر جدید برای بازگشت به خانه هم می توانند کافی باشند!

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

 

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما" به تو خواهد رسید.

divider1

 فال روزانه متولدین آبان

امروز شما اراده و قدرت زیادی را در وجود خود احساس می کنید که به شما انگیزه می دهد تا روز خود را با انرژی تمام آغاز کنید. از این فرصت استفاده کرده و کارهای نیمه تمام خود را به سرانجام رسانده و حتی اگر وقت اضافه آوردید برای کارهای دیگرتان هم برنامه ریزی کنید. از دست و پنجه نرم کردن با کارهایی که بزرگ یا پیچیده به نظر می رسند هم هیچ هراسی به دل راه ندهید چون به احتمال زیاد در انجام هر کاری که در حال حاضر به عهده بگیرید موفق خواهید بود و نتایج مطلوبتان را به دست خواهید آورد. سعی کنید ساعات پایانی روز را به استراحت و وقت گذراندن با عشقتان اختصاص دهید و خودتان را بیش از اندازه هم خسته نکنید.

 

فال حافظ مخصوص متولدین ابان:

مدامم مست می‌دارد نسیم جعد گیسویت***خرابم می‌کند هر دم فریب چشم جادویت

پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن***که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت

تعبیر:قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

divider1

 فال روزانه متولدین آذر

اگر سبک زندگی تان به طور قابل توجهی با اطرافیانتان فرق می کند خودتان را سرزنش نکنید! هر کسی نیازها و اولویت های خودش را دارد و سبک زندگی خود را بر این اساس انتخاب می کند. شما هم به هیچ عنوان مجبور نیستید خودتان را با اطرافیانتان مقایسه کنید. حتی اگر قصد ایجاد تغییر در زندگی خود را دارید این تغییر فقط باید به خاطر خودتان و به صلاحدید خودتان باشد، نه برای این که خودتان را با دیگران هماهنگ کنید. در محل کارتان اختلاف نظرهایی بین شما و حداقل یکی از همکارانتان پیش خواهد آمد. سعی کنید راه میانه را پیدا کرده و از دعوا راه انداختن برای به کرسی نشاندن حرف خود خودداری کنید.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر: یاد ایام قدیم دلت را شاد می کند. به یاد روزهایی می افتی که صبح و شام آزاد بودی. درد دل زیادی داری و به دنبال یک هم راز و هم سخن می گردی. خود را ضعیف می پنداری اما دلت قوی است. حالا می فهمی که نصیحت بزرگان چقدر باعث موفقیتت شده. تمام خاطرات با قید تاریخ روی قلبت حک شده است و تو تا آخر عمرت به نیک نامی و کامروایی زندگی می کنی.

divider1

 فال روزانه متولدین دی

امروز مکالماتی که با دوستانتان دارید حالت جدی تری به خود خواهند گرفت. شاید پای مسائل معنوی و اعتقاداتتان به میان بیاید و شاید هم در مورد سختی های زندگی با هم صحبت کنید. صحبت های امروزتان در مورد هر چیزی که باشند ایده های جدیدی را برای شما به همراه خواهند داشت که کمک می کند کارها و پروژه هایی که در دست انجام دارید را بهتر و سریعتر انجام داده و به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید. اگر حال و حوصله داشتید دوستانتان را به یک غذای خوشمزه دعوت کنید. شاید بعد از یک روز کاری کمی احساس خستگی کنید، اما همین که با دوستانتان دور هم جمع شوید و با هم صحبت کنید حالتان خوب خواهد شد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین دی:

پیرانه سرم عشق جوانی به سر افتاد***وان راز که در دل بنهفتم به درافتاد

از راه نظر مرغ دلم گشت هواگیر***ای دیده نگه کن که به دام که درافتاد

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

divider1

 فال روزانه متولدین بهمن

امروز شاید برای شما روز شلوغی باشد و با افراد زیادی سر و کار داشته باشید، اما در کمال ناباوری خواهید دید که با وجود زیاد بودن افرادی که دور و برتان هستند کارها خیلی خوب پیش خواهند رفت و هماهنگی بین افراد و گروه های مختلف به راحتی شکل خواهد گرفت و بحث و درگیری کمتر از همیشه خواهد بود. امروز حساسیت شما بالاتر از همیشه است و همین باعث می شود که دیگران را راحت تر درک کنید و در مقابل آنها هم شما را بیشتر درک کنند. امروز شانس برقراری ارتباط با افراد جدیدی را خواهید داشت که از میان آنها حداقل یکی دو دست جدید پیدا می کنید که شادی و خنده ی بیشتری را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

 

فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر:زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا" سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی.

divider1

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز قدرت یادگیری شما چند برابر هر زمان دیگری شده است و ذهنتان بسیار قوی است و همه چیز را به راحتی درک می کنید. حس ششم شما همیشه خوب کار می کند، اما امروز قدرت آن بیشتر از همیشه شده است و در کنار آن قدرت تمرکزتان نیز بسیار زیاد شده است. در نتیجه امروز فرصت بسیار خوبی برای مطالعه و یادگیری هرچیزی که دلتان بخواهد می تواند باشد. حتما زمانی را کنار بگذارید تا با خودتان خلوت کرده و به مسائلی که ذهنتان را به خود مشغول کرده اند بپردازید، زیرا امروز شانس اینکه برای سوالاتی که در ذهن خود دارید جواب پیدا کنید خیلی زیاد شده است.

 

 

فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

دیر است که دلدار پیامی نفرستاد***ننوشت سلامی و کلامی نفرستاد

صد نامه فرستادم و آن شاه سواران***پیکی ندوانید و سلامی نفرستاد

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

divider1

** همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

**منبع: سایت های تصویر زندگی و آکا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied