شمانیوز
شما نیوز

آماده باش پلیس برای دربی پایتخت

رئیس پلیس پایتخت از آماده باش این پلیس برای برگزاری شهرآورد ۹۱ خبر داد.

آماده باش پلیس برای دربی پایتخت

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرارو: سردار حسین رحیمی در حاشیه‌ی اجرای ششمین مرحله از طرح کاشف، با حضور در جمع خبرنگاران به برگزاری دیدار روز پنج شنبه دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تمهیدات کاملی را برای برگزاری شهرآورد اتخاذ کرده است، چه در داخل ورزشگاه و چه در محیط‌های پیرامونی آن تامین امنیت و مدیریت ترافیک بر عهده نیروی انتظامی است.

او با بیان اینکه در این زمینه مسئولان ذی ربط همکاری لازم را با پلیس دارند خاطر نشان کرد: پیش بینی کرده‌ایم از ساعاتی قبل از شروع بازی در‌های پارکینگ‌ها باز شود. البته توصیه ما به تماشاگران این است که برای حضور در ورزشگاه آزادی از ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند.

به گفته او، تمهیدات ترافیکی ویژه این دیدار از صبح روز پنج شنبه در اطراف ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس پایتخت از طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال و نیز مدیران و مسئولان هر دو تیم نیز خواست که ضوابط و مقررات را رعایت کرده و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

او همچنین از دیدار پلیس با لیدر‌های دو تیم خبر داد و گفت: همکاران من در جلسات مشترک با لیدر‌های دو تیم از آن‌ها خواسته‌اند که ضمن رعایت قوانین احترام و حرمت طرفین را حفظ کنند که خوشبختانه لیدر‌ها و طرفداران همکاری خوبی با پلیس داشته و در چارچوب ضوابط و مقررات هم فعالیت خواهند کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به آن دسته از طرفداران دو تیم که ممکن است از شهر‌های دیگر از امشب در اطراف ورزشگاه مستقر شوند گفت: در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و و چندین تیم از پلیس از عصر امروز در اطراف ورزشگاه آزادی و محل استقرار این افراد حضور خواهند یافت.

رحیمی همچنین تاکید کرد که با توجه به فروش الکترونیکی بلیت، افرادی که بلیت این دیدار را به شکل اینترنتی و از طریق سامانه خریداری نکرده‌اند به ورزشگاه مراجعه نکنند چرا که اجازه ورود به این افراد داده نشده و بلیت‌فروشی در محل نیز صورت نخواهد گرفت.

رحیمی با بیان اینکه خود نیز در ورزشگاه حضور خواهد داشت، گفت: امیدوارم که با همکاری طرفداران و دو تیم دیداری پرشور و در کمال امنیت داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied