شمانیوز
شما نیوز

آخرین پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور پنجشنبه 17 بهمن + جدول

از بعدازظهر پنج‌شنبه در شمال غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر وزش باد شدید و افزایش دمای ۴ تا ۷ درجه‌ای رخ می‌دهد.

آخرین پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور پنجشنبه 17 بهمن + جدول
به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پنج‌شنبه و روز جمعه در قالب مناطق کشور آسمان صاف بوده و افزایش نسبی دما به ویژه در نیمه شمالی کشور رخ می‌دهد. از بعدازظهر پنج‌شنبه و طی روز جمعه در شمال غرب کشور و غرب سواحل دریای خزر وزش باد شدید و افزایش دمای ۴ تا ۷ درجه‌ای رخ می‌دهد.
 
 
از بعدازظهر جمعه به تدریج با ورود سامانه بارشی در شمال غرب کشور بخش‌هایی از غرب و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی بارش باران و برف آغاز می‌شود.
 

شنبه با گسترش و تقویت این سامانه بارشی در مناطق مذکور بخش‌هایی از مرکز کشور، دامنه‌های البرز مرکزی، سواحل دریای خزر و در اواخر وقت به صورت پراکنده شمال شرق کشور را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. در این روز در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال کرمانشاه، ارتفاعات جنوب لرستان و شمال چهارمحال و بختیاری بارش از شدت بیشتری برخوردار است.
 

یکشنبه فعالیت سامانه بارشی در سواحل دریای خزر، شمال غرب، غرب کشور و دامنه‌های زاگرس شمالی و مرکزی ادامه دارد. علاوه بر مناطق یاد شده در شمال شرق و بخش‌هایی از کشور نیز احتمال بارندگی وجود دارد؛ بیشینه بارش روز یکشنبه در نوار شمالی کشور به خصوص در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد.
 

روز دوشنبه ضمن افت محسوس دما در نیمه شمالی کشور بارش برف در سواحل دریای خزر، شمال شرق و بارش باران و برف در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور و در اوایل وقت بارش برف پراکنده در دامنه‌های شمالی و مرکزی زاگرس پیش‌بینی می‌شود.
 

یکشنبه تا سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور به جز جنوب و جنوب شرق کاهش محسوس دما (۸ تا ۱۵ درجه) پیش‌بینی می‌شود که افت دما در سواحل دریای خزر محسوس‌تر خواهد بود.
 
 
 
وضعیت آب و هوا در ۱۷ بهمن /
وضعیت آب و هوا در ۱۷ بهمن /
وضعیت آب و هوا در ۱۷ بهمن /
وضعیت آب و هوا در ۱۷ بهمن /
وضعیت آب و هوا در ۱۷ بهمن /

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied