شمانیوز
شما نیوز

آب و برق روستاهای گیلان تا پایان امشب وصل می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استان گیلان گفت: تا پایان امشب آب و برق تمام روستاها و شهرهای گیلان وصل خواهد شد و در حال حاضر هم در وضعیت عادی قرار داریم.

آب و برق روستاهای گیلان تا پایان امشب وصل می‌شود

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فارس : علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استان گیلان درباره آخرینش اقدامات صورت‌گرفته در مدیریت بحران و بارش برف در این استان، اظهار داشت: از دیروز تاکنون 90 درصد آب شرب روستاهای و شهرهای استان وصل شده است و تا پایان امشب شبکه آب شرب همه روستاها وصل خواهد شد.

وی درباره قطع برق نیز اظهار داشت: برق بخش اعظمی از روستاهای استان گیلان تاکنون وصل شده و برق 12 هزار مشترک باقی مانده است که آن هم تا پایان امشب وصل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان گیلان در باره بازگشایی مسیرها، گفت: در حال حاضر می‌توان گفت اکثر مسیرهای اصلی شهرها و روستاها باز شده است و مشکل خاصی وجود ندارد. بعضی از روستاهای صعب‌العبور باقی مانده که تعدادشان کم است و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در حال بازگشایی مسیر این روستاها هم هستند و در این خصوص هم مشکل جدی نداریم.

اکبری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بعضی از روستاها از جمله روستای شکرپس در شهرستان املش همچنان با مشکل نبود آب و برق مواجه هستند، گفت: در حال حاضر با استاندار گیلان وارد شهر املش شده‌ایم و پیگیری های لازم در این خصوص صورت می‌گیرد، ولی قطعا تا پایان امروز آب و برق همه روستاها از جمله روستای ذکرشده هم وصل می‌شود.

وی یادآور شد: از استان‌های دیگر هم تجهیزات و امکانات در استان گیلان متمرکز شده است. در حال حاضر در وضعیت عادی به سر می‌بریم و معابر نیز بازگشایی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استان گیلان اظهار داشت: جان شهروندان برای ما اولویت دارد و از هیچ تلاشی در این خصوص کوتاهی نمی‌کنیم. نیازی هم به کمک‌های مردمی در حال حاضر نداریم؛ چراکه کمک‌های لازم از سوی هلال احمر انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied