شمانیوز
شما نیوز

6 نفر بر اثرحوادث ناشی از برف در گیلان جان خود را از دست دادند

مدیرکل بحران استانداری گیلان گفت: بر اساس گزارش پزشکی قانونی ؛ شش نفر براثر حوادث ناشی از برف در استان جان خود را از دست داده اند.

6 نفر بر اثرحوادث ناشی از برف در گیلان جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایرنا : رضا اسلامی  عصر جمعه اظهار داشت :  از شش نفر جانباخته (سه نفر در سقوط بهمن در روستای رشته رود رودبار  و سه نفر در رشت بودند که در رشت  یک نفر براثر سقوط تیر برق بر واحدمسکونی اش ، یک نفر  در حال عبور از زیر ساختمانی و سقوط برف بر روی وی و یک نفر دیگر هم در برف و کولاک براثر سقوط در کانال آب  در مسکن مهر رشت جان خود را از دست داده اند.

وی تعداد هفت نفر جان باخته ناشی از حوادث برف در گیلان که در رسانه ملی زیرنویس می شود را تکذیب کرد.

 

فعالیت ۳۴۹ اکیپ برق در گیلان

وی در ادامه با اشاره به تداوم تلاش ها برای رفع مشکلات آب و برق و راههای استان گفت:برای تسریع در برقرسانی ، ۸۵ اکیپ شرکت برق از ۹ استان به همراه ۲۶۴ اکیپ عملیاتی در استان با تلاش فزاینده مشغول عیب یابی و برطرف کردن مشکلات برق ناشی از بارش برف سنگین در استان هستند.

اسلامی با بیان اینکه تمامی پست های ۶۳ کیلو ولت استان  وارد مدار برق شده اند، اظهار کرد: با تلاش های انجام شده ؛  درحال حاضر،  کمتر از ۱۸ هزار مشترک قطعی برق  در استان داریم.

وی افزود: همچنین تعداد مشترکان روستایی که آب شرب آنها قطع است،  به ۱۰ هزار نفر و ۶۱ روستا رسیده است.

 

حدود ۷۰ درصد راههای روستایی و فرعی گیلان بازگشایی شده است

 مدیرکل بحران استانداری گیلان گفت:  حدود ۷۰ درصد راههای روستایی و فرعی استان  بازگشایی شده است.

اسلامی  پیش بینی کرد که این  میزان راه بازگشایی شده روستایی و فرعی تا پایان وقت امروز  به ۹۰ درصد برسد؛ ضمن آنکه تمامی راههای فرعی و روستایی تا فردا( شنبه) بازگشایی می شود.  

بارش برف که از  یکشنبه شب گذشته در استان آغاز شد و تا سه شنبه تداوم یافت، موجب بروز مشکلاتی برای مردم بویژه در زمینه راه ، برق و آب شد.     

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied