شمانیوز
شما نیوز

مسافران محور بجنورد به آشخانه در برف حاصره شدند

علی‌رغم بارش شدید برف در محورهای خراسان شمالی از نخستین ساعات شب جمعه، راه‌های استان توسط عوامل اجرایی مسدود نشد و این موضوع مشکلاتی را برای مسافران ایجاد کرد.

مسافران محور بجنورد به آشخانه در برف حاصره شدند

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تابناک: بارش شدید برف از نخستین ساعت شب جمعه در خراسان شمالی و کولاک شدید در محورهای استان، باعث بروز مشکلاتی در روند رفت و آمد مسافران شد.

جواد نظری مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی با اشاره به بسته بودن محور بجنورد به شمال، اظهار داشت: به علت کولاک شدید برف در محور بجنورد به سمت جنگل گلستان، تردد کلیه وسایل نقلیه در این مسیر ممنوع شده و مسیر مسدود است.

وی افزود: برای خدمات رسانی به مسافران و خودروهای در راه مانده، مکان‌هایی در نظر گرفته شده است و سه مسجد در سطح شهر بجنورد برلی اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی تصریح کرد: مسجد شهرک شاهد، مسجد شهرک امام خمینی و مسجد امام رضا در ابتدای ورودی محور مشهد، برای اسکان مسافران آماده است.

علی رغم این اظهارات، گزارش خبرنگار تسنیم از محور بجنورد به جنگل گلستان هم حاکی است، 6 اتوبوس مسافربری در گردنه امین‌الله بجنورد متوقف شده و وسایل اسکان در راهدارخانه امین‌الله برای افراد تا ساعت 1 بامداد اماده نشده است.

یکی از مسافران این مسیر هم که از مشهد به سمت ساری در حال حرکت بود و در گردنه امین‌الله محصور شده‌اند، گفت: هیچ خبری از اسکان اضطراری و پذیرایی از مسافران نیست. تا کنون 6 ساعت است در کولاک گرفتار شده‌ایم و خبری از رسیدگی مسئولان نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied